2Fat 2Fly Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Har tenkt på dette flere netter nå, det må jo være ypperlig, Drifting, Leking og godt samvær :) og ja noen kan tenke: "Lånke er vel stengt på Vintern vel!" Men om vi godsnakker så får vi nok lånt banen en lørdag, ene lærern min er med i ledelsen på lånke så kan snakke med han mandag, men jeg er nok desverre for ung til å være arrangør, men kan godt snakke med folk osv, evt tatt 100kr inngang og 50 for kjøring og da kan man stille ut eller kjøre :) Og brøyting kan årnes, om jeg så skal gå ei fredagsnatt og måke med snøskuffe, håper folket tar dette seriøst Med Vennlig Hilsen Viper_TsX Edit: Fordeler: Ingen slitasje på dekk, ingen store skader på biler ved utforkjøring Ulemper: ???? Ingen enda, bare kulda :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Hadde vært en idè, og definitivt noe som må sjekkes opp. Hør med lærern din om det er gjørbart, så kan en gjeng gå sammen for å arrangere noe slikt. Jeg kan godt være med i planleggingsfasen om nødvendig, og jeg stiller definitivt! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 da Er vi 2 Ibanez :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Liker den tanken! :D En fin mulighet til å "danse" litt med 190n på bane vinterstid å ikke bare på industriområdene og midt i sentrum... ;) hehe Meget positiv til denne! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Liker også tanken, leke litt med 4wd på bane i stedet for i "sentrum". Ligger ikke Lånke litt nord for Trondheim? I så fall er jo avstanden til å leve med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ligger 6km sørom Værnes flyplass :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ideèn er god, men jeg antar det ikke er uten grunn at det ikke har vært gjennomført før? Skyt meg hvis jeg tar feil, men har aldri hørt om at det har vært noe aktivitet der på vinterstid iaffal. HVIS det derimot skjer, kan dere banne på at jeg stiller med Quattro`n :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ideèn er god, men jeg antar det ikke er uten grunn at det ikke har vært gjennomført før? Skyt meg hvis jeg tar feil, men har aldri hørt om at det har vært noe aktivitet der på vinterstid iaffal. HVIS det derimot skjer, kan dere banne på at jeg stiller med Quattro`n :driving som sagt, skal snakke med læreren i morra, så vi får høre da :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Var snakk om noe lignende i VACN Trondheim, men ble aldri satt ut i live. Vet heller ikke om det ble undersøkt med Lånkebanens styre. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg skal like å se den som kommer seg opp dra dalen der etter 10 runder med oppspøling. Til opplysnings blir asfalt sinnsykt glatt med oppspøla snø oppå.. Må vel ihvertfall en haug av audier komme så man får trekt opp alle med rwd og fwd da.. Ikke en god løsning. Det idielle er og forblir en fryst innsjø. Der slipper man å bekymre seg for bakker samt at farta øker fra 5km/t til kanskje 50-100 km/t. Blir fort kjedli når man må ut å dytte vettu! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Jeg skal like å se den som kommer seg opp dra dalen der etter 10 runder med oppspøling. Til opplysnings blir asfalt sinnsykt glatt med oppspøla snø oppå.. Må vel ihvertfall en haug av audier komme så man får trekt opp alle med rwd og fwd da.. Ikke en god løsning. Det idielle er og forblir en fryst innsjø. Der slipper man å bekymre seg for bakker samt at farta øker fra 5km/t til kanskje 50-100 km/t. Blir fort kjedli når man må ut å dytte vettu! Quattro yodude :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 har tenkt på dette mange ganger jeg, men har bare ikke blitt noe av det, grunnet det morty sier, og en del andre grunner ! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Rune kjører da skyttselstrafikk for å taue oss han ;) men går jo ant å lage en alternativ bane? evt salte nedi dalen? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 frister å ta en tur med cossie 4x4 da :D hold oss oppdatert om det bli noe Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 for å være ærlig er dette ikke gjennomførbart på en BANE og tror også naf vil nekte å låne ut banen. En bane er ALT for trang til å kjøre vinterstid og det er alt for glatt. Man har knapt utkjørinssoner og det er definitivt vanlig å kjøre ut på feks isbanekjøring.. jeg hadde aldri turt å stille med bil uansett hva jeg hadde hatt.. alt for lett å knuse bilen i første sving. Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg