Sharp Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg har prøvd søke på nettet etter skrifttypen Volvo bruker på sine reklamer. Men har enda ikke funnet den. Bare funne ut den heter Volvo Broad. Noen som vet om det går ann laste den ned som TrueType Font? Er denne jeg tenker på: Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Se om den ligger i denne zippen her http://www.adde.dk/ovrigt/volvofonts.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Se der ja...der fikk jeg den til :thanks NB: Bruk store bokstaver, ellers blir den herpa... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 kult.. :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg