Gå til innhold

AC^ & THolandsli's garasjebilder

Ranger emnet


tohola

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, sånn prosentmessig så hadde ikke det vært mange polakker her i norge hvis de hadde fått like få jobber hos andre som hos meg, for å si det på en fin måte! =) Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er nå AC^ sin bil, ser du! -Men jeg og THolandsli er ivrige polakk-arbeidere for AC^, hehehe. *ler*

 

Hva du legger i det utrykket vet jeg ikke, men så lite som du har gjort på den bilen så blir jeg skeptisk til polakker. Dem få gangene du har vært på besøk oppi der kaller jeg ikke arbeid!! :assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele hensikta er jo å få opp volumet, slik at en kan gå roa olja, Henning (Euro-1), Henrik, Paul osv her på forumet bruker samma løsning...

Det hadde kansje vært en ide å laga tell no skvalpeplater nedi der også men... Er ikke helt troverdig med det egentlig jeg men, har vært borti tilfeller der de har hengt seg opp på en eller anna måte...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo akkurat rable inn litt hva jeg har gjort med brakka i vinter:

Sveist inn bur 6, punkts sådan, helt ny drivlinje hele veien, kasse, diff, mellomaksel, hel sådan (muliggens at jeg må bygge ny tunell pga dette), bygd inn tilton utløsersylinder (ikke gaffel), rivd ned, sandblåst og lakkert understellsdeler, satt på dempere rundtom, levert av sellholm, mye nytt i elektrisk anlegg blir det, skrapt samtlige karosseriskjøyter under og behandla dem mot rust, også gjort det inni, satt inn sparco stoler (det blir toseter), 6 punkts seler, rivd ned toppen nå, skal bytte 12.9 boltane til arp studs, bygd om motorfester litt, sveist ny travers til girkasse, bygger nytt spakestell nå, dashbordet skal bygges om litt, ipd krengningsstag 25mm (venta på de et halvt år nå), skal monteres dashlogger hvis jeg får den i nærmeste framtid...

Har garantert glømt no... hehe Har stort sett gjort dette, pluss ca 1000 småting! =)

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du legger i det utrykket vet jeg ikke, men så lite som du har gjort på den bilen så blir jeg skeptisk til polakker. Dem få gangene du har vært på besøk oppi der kaller jeg ikke arbeid!! :assman

 

hvem tror du må overta, når du takker for deg, og reiser hjem :P hehe. Nai, hakke gjort mest, kan du si, blei nå skraping av tectyl og hjelpe til med påføringsprosessen av ny understellsmasse, samt rydde opp alt det du har rota utover i verkstedet når du dro hjem; ja, polakkarbeid :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår