Gå til innhold

modde bilen min i photoshop?

Ranger emnet


Bjerk1

Anbefalte innlegg

skal prøve. men ingen vits å resize bildene, det kan heller vi gjøre i photoshop:) litt presisjonsarbeid når man skal lakke dissa bilene pga hjulbuer osv må se pent ut og ikke altfor hakkete. anyway, vi gjør et forsøk :) garanterer ingenting men, svart metallic er vel kanskje den vanskeligste å lage.. metallic lakk i seg selv går vanligvis greit.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal prøve. men ingen vits å resize bildene, det kan heller vi gjøre i photoshop:) litt presisjonsarbeid når man skal lakke dissa bilene pga hjulbuer osv må se pent ut og ikke altfor hakkete. anyway, vi gjør et forsøk :) garanterer ingenting men, svart metallic er vel kanskje den vanskeligste å lage.. metallic lakk i seg selv går vanligvis greit.

 

oki ;) den er grei. takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HPIM0204.jpg

 

iallefall ikke like matt.. hadde du hatt en nyvaska (hint hint ^^) bil i solskinn kunne vi nok klart metallic svart en del bedre.. er jo i sollyset det virkelig syns når du har det

 

ikke helt metallic egentlig nei. hehe. gidder nesten ikke vaske bilen min no mere nå :P den skal pusses ned å drit uansett så

 

;) den så litt sånn, hmmm toon ut.... prøv å gjøre det med et bilde foran. vill se med bad look også :D om du får det til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

civichb.jpg

 

rett og slett fordi jeg syns svart er en kjedelig farge på denne bilen, + at svart metallic er en vanskelig farge å få til i tillegg.. denne ser da langt bedre ut enn i svart :)

 

du fikk iallefall m3 speila dine ;)

 

 

DEN LIKTE VI :D

 

kjempebra modda... *chers4u*

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hadde du brukt all den tida du bruker på å mase og heller prøver selv i PS så hadde du sikkert klart det selv.

 

jeg har da prøvd, men har IKKE sjangs. kan ikke dritten. ikke noe for meg. har heller ikke tålmodighet til det.

 

ingen som gidder da? jeg har levert den inn til lakkering nå, å nå vill jeg se :D pliiiis noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt takknemlig mot de som prøver, så kanskje flere har lyst!

har jeg ikke vært det da? har ikke gjort annet enn å sagt hva jeg mener om de som har prøvd jeg :) ikke annet enn d. ikke vært utakknemlig i de thele tatt. vill bare få noen til modde litt jeg ;) derfor jeg prøver å pøver.å jeg skriver "opp" og "bump" fordi jeg vill at flere skal se på de ;)

 

noen som klarer dette i svart metallic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår