Kawasaki dude Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Hei Jeg har et prosjekt som jeg vuderer og selge, pga jeg har ikke tid til og forsette dette herlige prosjektet. Bilen er en 71 mod med 17" Eiker1 felger med utslitte dekk. Er nesten rustfri finnes noen små bulker. Motor: En meget påkosta motor større avgass ventiler porta kanaler smidde stempler vektjusterte veivstaker mm. Komplett haltech E6H med laptop, motor er ferdig grunnmappa. Innsprut fra 142 74 mod,storbensin pumpe trykkregulator fuelrail dyser lufttempmåler 3barmapsensor lambasond trottelgiver tenningforsterker dobble coiler og haltech styre enhet. Motoren er nylakka og ser meget fin ut,motoren er ikke montert i bilen enda så det er alt som står igjen. Bilen står i Halden. Selges for kr 35.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ka dette får du slenge opp bilder av ja!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ok skal ta bilder i morgen =-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jobber med og få bildene opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142turbo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hva er boringa på motoren å hvor har du fått tak i smidde stempel? er på jakt etter 92mm-92,5mm smidde stempel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei Boringa er 92mm stemplene er Mahle VW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 HeiJeg har et prosjekt som jeg vuderer og selge, pga jeg har ikke tid til og forsette dette herlige prosjektet. Bilen er en 71 mod med 17" Eiker1 felger med utslitte dekk. Er nesten rustfri finnes noen små bulker. Motor: En meget påkosta motor større avgass ventiler porta kanaler smidde stempler vektjusterte veivstaker mm. Komplett haltech E6H med laptop, motor er ferdig grunnmappa. Innsprut fra 142 74 mod,storbensin pumpe trykkregulator fuelrail dyser lufttempmåler 3barmapsensor lambasond trottelgiver tenningforsterker dobble coiler og haltech styre enhet. Motoren er nylakka og ser meget fin ut,motoren er ikke montert i bilen enda så det er alt som står igjen. Bilen står i Halden. Selges for kr 35.000 Arti bil :) Har en Senator 3.0i som jeg skulle fått solgt førs evt... Hvor mye hk/n er det i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei Har aldri fått benka den,men motor har vert prøvd i en volvo pv . Da spola den på den tre første gira,men etter det folk sier som har litt peil så er det 200hk garantert, men bytte av turbo og intercooler og dyser da har du nok litt flere hester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Bildene funker ikke helt.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei nå er dem oppe igjen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 *****solgt***** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hei Den er til salgs igjen pga useriøs kjøper,har vert og henta bilen tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hei Har en ålreit kawa 500 h1 1972 mod, som jeg kunne tenkt meg å kansje bytte i mot... den er ombygd med 750 h2 motor og div h2 deler... mye påkost de siste 2 år ,bla... nyborra med nye stempler og nyoverhalt veiv ifra mc partner på skedsmokorset, DYRT!! ring eller send sms til 40065549 om du er inntresert... mvh stian larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawasaki dude Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 sorry mack har ikke mc lappen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg