vadder Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Har en 1986 modell volvo 360 (b200k gassermotor)som produserer usedvanlig mye sot. Lar jeg den stå på tomgang i garasjen et par minutter ligger det en svær flekk med sot igjen. Kjører på 98 oktan og blyerstatning, Veit ikke om de forige eierne har gjort dette. den må kjøres opp litt før jeg begynner å kjøre med den, ellers bare fjusker den. Den går helt fint på tomgang når den er varm, og det blir ikke bort noe olje eller vann. Hva kan det være som forårsaker dette? Kan stikke ut å se hvordan pluggene ser ut. Kansje de gir meg et hint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 "Obligatoriske" å sjekke er luftfilter, plugger, pluggledninger, fordeler-lokk og rotor. Kanskje co visst resten er i orden. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Min soter veldig når choken er på, det er ikke det du mener? Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Tenningsdelene skal være ganske nye. Pluggene så fine ut, unntatt at den ene var veldig våt. kikka i boka, der stod det at det kunne være ventilene eller stempelringene som begynner å bli slitene. Den går helt fint når den er varm, og er ikke pga choken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.