grandre Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Detta så ut som dundra rått! Hvor har du kjøpt bassern henn? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Detta så ut som dundra rått! Hvor har du kjøpt bassern henn? Har hatt subben i 3 år omtrent. Husker ikke hva han jeg kjøpte hos heter :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SignatPål Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Artig det at flere har Hifinics utstyr.. Har nettopp anskaffet meg en "liten" ting fra dem selv nå.... Den "lille" basser heter `GOLIATH XX-3215` ! Veier "bare" 28.5 KG (!) og jeg skal gi den en effekt på 3600 Watt... Selv om den tåler 6000Watt Mulig det blir en Monoblokk til, men jeg må bygge ferdig først! Resten av anlegget er SIGNAT ( http://www.signat.no ) Er med i Teamet der.. Team Y-208. Vi hadde en veldig bra sesong i fjor... Bilder kommer ! ! ! ! ! ! ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Artig det at flere har Hifinics utstyr..Har nettopp anskaffet meg en "liten" ting fra dem selv nå.... Den "lille" basser heter `GOLIATH XX-3215` ! Veier "bare" 28.5 KG (!) og jeg skal gi den en effekt på 3600 Watt... Selv om den tåler 6000Watt Mulig det blir en Monoblokk til, men jeg må bygge ferdig først! Resten av anlegget er SIGNAT ( http://www.signat.no ) Er med i Teamet der.. Team Y-208. Vi hadde en veldig bra sesong i fjor... Bilder kommer ! ! ! ! ! ! ! Har nok ikke Hifonics utstyr.. enda i hvertfall :) 3215 er en rå sub uten tvil, men du kan jo prøve å mate den med 6000w.. Tror den kommer til å svette seg godt i hjel med 3600w.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Et par nye videoer med en fet sang :) Skal bygge ny kasse når skattepengene kommer. Og forhåpentligvis få montert inn frontsett, mangler litt lyd foran føler jeg. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hvor mye måtte du gi for DD9515? Vet du hva som er ny pris på den? Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hvor mye måtte du gi for DD9515?Vet du hva som er ny pris på den? Ga noen tusenlapper for den.. Nypris i Norge er vel 11790kr ellerno. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ga noen tusenlapper for den.. Nypris i Norge er vel 11790kr ellerno. Dette så jo ganske rått ut!:D Hvem forhandler DD i Norge? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 www.restyle.no Tror jeg hadde agenturet på dd tidligere ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 www.restyle.no Tror jeg hadde agenturet på dd tidligere ihvertfall Ja det var tidligere restyle men har slått seg sammen med perel import så nå er det http://www.bsbildeler.no Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Dette så jo ganske rått ut!:D Hvem forhandler DD i Norge? DD ser ikke bare rått ut Det er rått! Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Beklager OT: Men hvordan er den DD 2515?? Og hvordan er monoblokka til DD, DDM1? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Beklager OT: Men hvordan er den DD 2515?? Og hvordan er monoblokka til DD, DDM1? Har hørt en 2512 og den spilte meget pent. Så tror nok 2515 også er bra :) Men følte ikke helt at 2500 serien var så brutal som de seriene over. Og det er det jeg digger med DD. DD M1 har jeg ikke erfaring med selv, men har bare hørt positive ting om den. Oppgitt effekt på de er visstnok mindre enn det er i realiteten :) Så der er det mye pulver. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Driver å bygger ny kasse nå. Har holdt på siden halv tre i dag og er snart ferdig med porten. Da skal alt limes sammen og monteres inn i bilen. Stikkord: - Foten min med sko på går ned i porten - 150liter netto kassevolum - 40liters port - Hele bilen er demontert fra bakseter og bakover bilder kommer mest sannsynlig i morgen. Hvos jeg blir ferdig i kveld skal det testes litt :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Tok masse bilder, men mobilen roter og fikk bare lasta noen få til pc'n. Men her er de i hvertfall.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg