Gå til innhold

Nye elementer i Audi!

Ranger emnet


***shaddiw***

Anbefalte innlegg

For ei lita stund sia så fikk far min et problem med elementene i audin sin. Det er en 2002 Audi A4 starsjonsvogn. Og han fikk et tilbud fra bilradiospesialisten. Men jeg er ikke helt enig i merkevalg og type. De valgte ut et sett fra sony, husker ikke helt hva! Og jeg har sett på hva bilradion har å tilby på nettet, og jeg kom fram til at JBL GTO 506ce kunne være et godt valg. Til en helt OK prisklasse. Men jeg lurte på om dere kunne komme med noen forslag på hva man kan skaffe til samme prisklasse slik som JBL settet jeg nettopp nevnte. De koster 1095Kr hos bilradion. Disse skal drives av en vanlig cd-spiller. Så de må være litt lettdrevet. Cd-spilleren er en Clarion fra 2004 den er en av topp modellene... er ikke HELT sikker på hele modell navnet.

 

Håper på snarlig svar! cheers

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare ett sett å anbefale deg: Focal A1 settene!! De spiller meget bra, og er av en helt annen kvalitet enn JBL'ene du ser på. Koster vel veiledende rundt 1300,- men hør med en forhandler om pris. Tips til forhandler: Anders Fleischer - autod.no!

 

Str osv må du finne ut av selv, ettersom hva slags lyd du ønsker!

 

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er ikke dette annlegget til meg det er til min far. Men som både han og jeg ønsker så skal det være pen og ren lyd. God dynamikk er også et pluss. Det blir vel snakk om 2st komponent sett så vidt jeg vet. ettersom at vi skal bytte ut alle orginal høytallerne!

 

Skal se hva jeg kommer fram til hos autod.no!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er ikke dette annlegget til meg det er til min far. Men som både han og jeg ønsker så skal det være pen og ren lyd. God dynamikk er også et pluss. Det blir vel snakk om 2st komponent sett så vidt jeg vet. ettersom at vi skal bytte ut alle orginal høytallerne!

 

Skal se hva jeg kommer fram til hos autod.no!

 

Tror nok din far blir meget fornøyd med disse høyttalerne. Dette er ikke noe dritt - og både pen, ren, klar, og dynamisk lyd lyder ut av disse høyttalerne - med riktig montering da selvsagt!

 

Har disse settene selv i min audi, så hvis du trenger monteringshjelp/anvisning får du bare si ifra!

 

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

 

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke garanti på bilen?

 

Jo han har det. Men han vil ikke ha de orginale høytallerne i bilen. Han synes ikke det er noe god lyd i de! Det er det heller ikke!

 

Golf IV driver - Ja han synes både pris og ting jeg har sagt å forklart ser låvende ut! Så han kommer til å kontakte Bilradiospesialisten å spørre om montering der! Om han bestiller settet!

 

Takker for alle tilbakemeldinger :D

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår