haoarox Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Laga stylingen selv? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Den har jeg lagd selv ja! - Untatt kanalskjørtene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Er noe av det beste jeg har sett!! Jeg har ikke kompetansen selv til å lage noe slikt, liker heller ikke de man kan kjøpe. Ditt oppsett så veeeldig bra ut, nice work! Lage til meg oxo? :D:D:D:D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Kan du ta noe mere detaljert av fronten og stjerten? ;) Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 satt å såg igjennom bilda dine på Photobucket å då såg ej at du ikkje hadde bremsekraftforsterkar!? :P bere lurte på korleis du tenke d å sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Sjekk tråden hans om bilen under Prosjekter! :) Der har han gitt svar på dette ca 5 ganger. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 men hvist man thenker mere effekt og kunn. raskest bil så hadde det vært det beste?? skal du ha evo topp?? Nå er dette litt offtopic, men: 16V er ikke cost-efficcient til "vanlige effektuttak". mao. 16V turbo, da bør målet ditt være en god del hundre hk, med mindre du går for show da. en standard ft/fk topp duger til mye, selv om en 16V flower en del bedre. Tror det er snakk om 30-40%.. lenge siden jeg hadde utregningene foran meg, så jeg kan ta en del feil der, men den flowre langt fra 100% bedre, så det er sagt. Blir "overkill" på en bil med 200hk. for all del, flow er aldri negativt! men, til hvilken pris? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Sitter en 2,8 liters rallycrossmotor i denne bilen med greit drag, her jo ikke prøvd den over 5000rpm enda og det er etter det det virkelig skjer! Per-Henrik: Med 16V var det litt vanslkelig å få samme bunndraget som med en 8V, men skal ikke se bort i fra at jeg koster på meg EVO topp og datasprut med glidespjeld med tiden. Men først skal den godkjennes som rallybil :D glide spjel data sprut å evo topp. da blir det en del mere hester da. nå drar jeg snart oppover for å se på deg. :driving Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg