bing Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Endelig har vi fått det fram! Nå kan alle damer som har tro på seg selv bak rattet få det fra mediene, dere kan ikke kjøre bil!! :) så nå kan jo vi "gutta" bare lene oss tebakat å nyte tanken på kvinnegruppa som kommer stormende i motangrep..... så hvem er best bak rattet?? se her Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 lol Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by bing Endelig har vi fått det fram! Nå kan alle damer som har tro på seg selv bak rattet få det fra mediene, dere kan ikke kjøre bil!! :) så nå kan jo vi "gutta" bare lene oss tebakat å nyte tanken på kvinnegruppa som kommer stormende i motangrep..... så hvem er best bak rattet?? se her har du noen link?? Vi må ha facts!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 hmm "se her" tror det har noe med den biten av innlegget der og gjøre jeg.....:rolleyes: :D Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 provosert :mad: dette tror jeg er helt individuelt! - men så er jeg jo jente også da, og de gangene bilen min har vært utsatt for andre medtraffikanters uansvarlige kjøring, har den andre føreren vært voksne menn.. Og de har tatt på seg all skyld.. bare for å nevne det lissom ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Og når bilen jeg kjører med har vært utsatt for medtrafikkantenes uansvarlige kjøring, har det vært kvinnfolk som ikke vet hva vilkeplikt er, og at man skal stanse på rødt :mad: F*** altså... Den undersøkelsen er sannheten! Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 så var det det å dra alle over en kam da :o sikkert flertall av hunkjønn som ikke kan "kjøre" bil, det skal jeg innrømme, men generelt så tror jeg vi er mer forsiktige under kjøreturen.. og har mer respekt for andre kjørende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by drein og de gangene bilen min har vært utsatt for andre medtraffikanters uansvarlige kjøring, har den andre føreren vært voksne menn.. Og de har tatt på seg all skyld.. bare for å nevne det lissom ;) Hva med de gangene du har utsatt din og andres biler for uansvarlig kjøring? Har du tatt på deg skylden da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by drein ... og de gangene bilen min har vært utsatt for andre medtraffikanters uansvarlige kjøring, har den andre føreren vært voksne menn.. Og de har tatt på seg all skyld... Utrstrålingseffekten din kan ha en betydning her... ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Hørte det på radion i dag ja, men egentlig så er det jo eldgammelt nytt, og vi trenkte ikke akkurat noen lengere forskning for å finne det ut Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 qvinns bak rattet er faarlig ja..,front mot front mot ei t0s! ho sa etterpå ,i stedet for å kjøre i den bilen bak så kjørte jeg over i di fil å håpte det ikke kom noen..på en høy trafikert vei..øhh javell. ble ikke akkurat bedre når ho spurte. "hvor finner jeg ut hvor langt bilen er gått da?"...DOH DOH DOH! for all del finns chiks som kan kjøre,meen er farlig mange som ikke kan.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Nå skal søsteren til damen få se:) Endelig fikk jeg bevis *skrive ut* Har kastet bort mangen timer med diskusjon om dette emnet ;) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Trengte ikke en avis artikkel for å fortelle meg,det.Ikke noe stygt mot damene i bil men,de FLESTE ser jævli forvirra ut.har dere lagt merke til hvordan de kjører,sittestillingen er et kapittel for seg selv.De sitter med hodet over rattet,klint inn mot frontruta.Og ser jævli forbannet/forvirret/usikker ut.Bare se neste gang dere treffer på en,skjønner ikke at de klarer å få med seg hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg