AlpejoHn Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei, Er det vanskelig og bytte dashbord og interiør på en 740? Tenker da på mye ledninger som skal kobles igjen osv? Mye arbeid og slikt? Regner med det er den del ledninger, som skal kobles igjen, og det er jo ikke altid like greit :P Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hei er ikke så vanskelig så man tror, er ikke mange ledninger som skal av men derimot kan rørene til ventilasjonen være til irritasjon av å til;) men ta deg tia så får du det til vettu;) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 interiøret er lett. dashen er litt værre. men ikke mye å kopple. er du i tilegg flink til å merke kabler så går det lett :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Takker for svar :) Ja, må vel merke også, for å gjøre alt mye enklere.. Har lyst på 740 skjønner dere:P Men finner bare fine som har brunt interiør, og begynder å bli lei det nå.. Og da er alternativet og bytte til svart delskinn :) og da svart dashbord:) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 skal du kjøpe 740 med brunt interiør? men jobben ekke så stor. tar en dag. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 skal du kjøpe 740 med brunt interiør? men jobben ekke så stor. tar en dag. Prøver og unngå det da.. hehe.. Har funnet et par veldig fine, men der er det brunt sef.. Er ikke så mange fine på autodb, kun et par.. Og vil helst ha Turbo også når jeg først kjøper :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hei! Har liggende et svart dasjbord jeg. det er helsvart, komplett med hanskerom. Hvis du søker på dasjbordbytte på forumet, så finner du tråden min, er en hel bildeserie der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 eg også har alt svart, og delskinn seter.. men har solgt dørtrekka då Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 men jobben ekke så stor. tar en dag. har du bytta akt sjøl noen gang? da mener jeg ALT? jeg har bytta på min, fra rødt til svart, og det var ikke snakk om bare en dag! må jo lirke å lure så de råttne plastdelene ikke knuser i tusen knas! dashbordet kan jeg være med på tar en god dag hvis alt går som det skal..må jo ut med midtkonsollen og det der og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 veit det har vært noe snakk om dette før engang, men er det noen som veit åssen det er å bygge om til 940dash? tenker da på viftestyringen.. jeg har jo de to skyve-frem-og-tilbake type stag(ikke luftstyrt) og så bygge om til de tre store runde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 å bare å bytte dash fra en farge til en annen er ikke så stor jobb. men er mye detaljer. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 er som sagt plastikken som sitter i a stolpe og rundt om som er helvete da dem allti er sprø og går i 1000 biter:\ Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg