RaCk Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Jeg har snart anskaffet meg en slik http://www.graphic-express.com/_borders/maveri1.jpg hjem til min garasje for lettere restaurering og sveising av diff. Noen som har erfaring med denne type bil? Deler f.eks? Skulle hatt noen nye motorfester. Tror selger snakket om en 308 motor (?) V8 greie med automatikk. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Tøfft! hvor mye betalte du? bilder er alltid gøy :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 10.000 bilen er i dårlig stand karosserimessig. Rammen ser ok ut og hjulopphengene er byttet. Men bremseskiver, motorfester må kjøpes inn for at jeg kan få den til å gå. Bilcross bil kanskje? ;) bilder kommer. Noen forslag til fargevalg? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by RaCk 10.000 bilen er i dårlig stand karosserimessig. Rammen ser ok ut og hjulopphengene er byttet. Men bremseskiver, motorfester må kjøpes inn for at jeg kan få den til å gå. Bilcross bil kanskje? ;) bilder kommer. Noen forslag til fargevalg? svart matt med flammer :) hvis det skal være en raggar bil da :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 bilcross du. :eek: Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 qol liten Ford det Matt lilla er mitt forslag Blir nok litt rampete da. Her i Tønsberg har det rulla en matt lys-rosa, med svart panser. LOL Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by TurboXs bilcross du. :eek: Hadde jeg gjort!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg