JBL Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har noen spørsmål angående dekk/felg til Kadett C. -Org. dimensjon på dekk/felg 1.2 -Hvor store felger kan jeg sette på uten at det går over grensen på 5%. -Så håper jeg noen kan forklare meg dette med inpress på felger? Hva betyr det når det står f.eks. ET35? Er litt fersk i "gamet" ennå skjønner dere.. :) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Har noen spørsmål angående dekk/felg til Kadett C. -Org. dimensjon på dekk/felg 1.2 -Hvor store felger kan jeg sette på uten at det går over grensen på 5%. -Så håper jeg noen kan forklare meg dette med inpress på felger? Hva betyr det når det står f.eks. ET35? Er litt fersk i "gamet" ennå skjønner dere.. :) ET er innpresset. Det er anleggsflaten felgen har mot navet. Ved ET 0 så er anleggsflaten midt i felgen, (spiller ingen rolle om felgen er 6" brei eller 10" ET) Så, ET 35 betyr at anleggsflaten er 35mm fra midten av felgen. ET -10 betyr at anleggsflaten befinner seg på lengre inn enn midten på felgen. Tror det står om dette under teknisk på forumet her. Kadett har vel 13" orginalt. sikker 75 profil. Burde gå fint med 16" og 40- 45 profil. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 er litt forskjellig som går bra mtp den 5% regelen da. Også har vi vel en del felger hvor produsent leverer med tuv papirer om at de passer på kadett c Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 sett på det du synes passer:) ha originalsett heima, så du sjifte te når du blir stopte å di blir sure på deg :) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Takk for svar! :) Hvilket innpress er det da på Kadett orginalt? Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 f.eks 7x15" et20 passer, kan gå ganske mye lenger ned også, men da blir det mere med smak å behag. et15 å sku gå bra på så smal felg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Så, det burde ikke bli noe problem å få godkjent Kadetten med: -195/45/15 med 7x15 felger. -Kule Koni og 60mm senk. Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Så, det burde ikke bli noe problem å få godkjent Kadetten med: -195/45/15 med 7x15 felger. -Kule Koni og 60mm senk. Så lenge du har papirer på senkesettet så skal det gå bra. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg