Gå til innhold

4000 i bot for tona sidevinduer???

Ranger emnet


Harrybo

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Den første posten i den linken var bra argumentasjon - NOT.

 

Hva med å stoppe ved hjørnet på bilen å se seg for. Eller kjøpe stylter så man kan se over bilen?

 

mvh

 

Du klarer ikke akkurat å argumentere veldig godt selv.

 

Du spurte hvor mange som er skadd. Vel, riktignok er det selvfølgelig ens egen feil dersom man ikke klarer å vente, men man kan bli skadd som indirekte følge av at det er sotfilm. Og hvem hører politiet på, fotgjengeren eller de med sota ruter med ~20%?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes at denne tråden har glidd litt ut fra det jeg egentlig lurte på så Admin kan fjerne den nå.

 

Det jeg ønsket å få vite når jeg startet tråden var om Politiet ga deg 4000 i bot første gangen man ble stoppet her oppe i Alta.

 

Jeg veit at det er forbudt med film på de fremste rutene. Det viste jeg da jeg startet tråden, det var ikke det jeg lurte på.

 

Men har ikke blitt noe klokere på det jeg lurte på. Så det er like greit å stenge denne.

 

Hilsen David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Jeg kjører med tonede frontruter framme og bak, med sikkerhetsfilm i. Dette blir billigere forsikring (Gjensidige), på grunn av mindre sannsynlighet for inbrudd etc.

 

Som tidligere ansatt i et firma som legger solfilm på bil, vet jeg at det ikke er ulovlig å tone rutene framme på bil. Man får ikke bot. Har blitt stoppet flere ganger, men de har aldri nevt det.

 

Ton rutene framme folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt stoppet med sota ruter før. ALDRI vært snakk om noe bot. bare beskjed om å fjerne det, eller få en mangel lapp. STD prosedyre her ihvertfall. satt i ca 40 minutter og diskuterte med en politi og en fra bt sist. Dro av filmen, og dem ønsket meg god tur hjem og god helg. på gjensyn liksom ;)

 

Til Trådstarter: tror ikke det er mange fra Alta her som kjenner til den saken din jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår