Gjest kentiver Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ringte nettopp til Møller på mo i rana, før å høre om de klarer og skaffe G60 skjermbredere, men de nektet helt om at Golf 2 kom i G60 utgave, og at slike lister var absolutt ikke å få tak i:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 da bør du ringe igjen og si noe anna! eneste de ikke klarer og skaffe av detta der. det er listene på døra! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 vet du hva jeg skal si det? har de brederene noe annet navn? Noe nummer? Han brånektet ista at de kunne skaffe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 må jeg si var profisjonelt av dem.... jommen sa jeg merkeværksted hehe Tror det bare heter skjermbredder.. men kanskje viktig du sier att det er til skjermene og ikke dørene. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, skal ha til skjermene, men skal også ha bredere, altså slik at de følger rundt hele bilen. Skal ha slik som på denne Golfen, skjermbredere og skjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 den golfen der har ikke G60 bredere Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva heter de skjermbrederene? Og skjørtene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 GTI bredere.. du får dem og til jetta... slike som autospar selger detta der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 den golfen der har ikke G60 bredere hvordan forklarer du da at hjulbuelistene passer så bra med sideskjørtet da? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Disse skjermbredderne og kanalskjørtene kom på Golf og Jett i 1991. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 GTI bredere.. du får dem og til jetta... slike som autospar selger detta der Er det de som ligger under skjermbreddere i nettbutikken eller må man selde mail, som jeg har hørt noe om? Tenker på lister og skjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 må nok sende mail... og jeg har de samme sjøl :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 No vart eg nyskjerring. finst de andre orginale VAG breddesett en G60breddinga?? greit nokmeg GTI breddinga, men der e de no ikkje noken sideskjørt som passer skikkelig vel? men det bilde "kentiver" har er vel G60? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Nån som har e-mailadressen til Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Her er GTI bredderene... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg