Gå til innhold

Tommasso's e30 SOLGT

Ranger emnet


ThomasR

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kappe av et stykke på midten og plastsveise sammen så blir det sikkert bra det der :)

hvordan passer den på sidene da?

Det var noe sånt vi tenkte ja.

 

På sidene så er det orginal fester, men kan hende vi må kappe litt der oxo, får se egentlig, har ikke sett så mye på den enda. har egentlig masse annet som må fikses først, som å få bilen eu-godkjent og få det jævla biltilsynet til å godkjenne senkesettet mitt å felgene mine:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har jeg fått tatt noen bilder av festene til stola.

 

de kommer ut så fort jeg får lagt de ut på pcen;)

 

 

EDIT:

Da har jeg endelig fått lagt inn bildene av festene på pcen. Har hatt litt problemer med bluetooth'en på pcen, men er i orden nå:)

 

Her er da bilder: (husk at det er ©) :D

 

DSC00168.jpg

 

DSC00169.jpg

 

DSC00170.jpg

 

hvis noen har spørsmål, så er det bare å spørre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder ;)

 

Var også å titta på nye e30'n til fetteren min idag:

Bilde187.jpg

 

 

Og jeg har også begynt å spare penger til styling som skal på, har bestemt meg for å ha dette:

BM-002001-FLASH.jpg

 

BM-003001.jpg

 

 

Etter det så blir det kanskje hellakkering, men det kommer ann på økonomien:D

Nice prosjekt :)

Har selv nettopp kjøpt meg E30 325.

Det er kule biler!!

Fulle av sjarm og kjøreglede og hissig sekserlyd!

Likte den stylinga du har vurdert.

Er det noen bra nettsider rundtom med utvalg av styling til E30, som noen vet om?

 

Og selv mangler jeg vel papirer på senkingen av bilen, vet noen om det er noe å gjøre med det egentlig? Blir vel mangel på EU kontroll uten papirer?

 

EDIT: så du alt har kjøpt deg fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice prosjekt :)

Har selv nettopp kjøpt meg E30 325.

Det er kule biler!!

Fulle av sjarm og kjøreglede og hissig sekserlyd!

Likte den stylinga du har vurdert.

Er det noen bra nettsider rundtom med utvalg av styling til E30, som noen vet om?

 

Og selv mangler jeg vel papirer på senkingen av bilen, vet noen om det er noe å gjøre med det egentlig? Blir vel mangel på EU kontroll uten papirer?

Takker :D og gratulerer med kjøp av e30.

 

tror ikke det blir den samme frontfangeren, for har fått tak i en annen nå.

 

Det finnes mange stylingbutikker med ting til e30, er vel egentlig bare å søke litt på forumet så finner du det.

 

Angående senking så får du mangel på det på eu-kontroll, hvis du treffer på en dust som jeg gjorde. så må du vise det på biltilsynet for å få det godkjent, å da må du ha papirer på firehjulskontroll også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår