kris88 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg har nettop montert høyttalere i hattehyllen i min jetta. Men da jeg startet motoren og skrudde på anlegget kom en pipelyd, når jeg økte turtallet på motoren ble pipelyden høyere. Når jeg koblet av RCA'en på forsterkeren sluttet lyden. Hva er kilden til lyden? Hva gjør jeg for å bli kvitt den? På forhånd takk. Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bruker ekstra skjermede kabler er vel en vinner ? Ellers kan det være problemer med jording. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvor får jeg tak i ekstra skjermede kabler?? Er det skjermede RCA kbaler da?? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 verd å lese gjennom... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg