Turbo_Dos Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Som topic sier! de gamle har streika så trenger nye baklykter til bilen. Hvite baklamper hadde vært knall, men orginale går sikkert bra det også. Ø.k bilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Bumpi bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 1800 så har du nye hvite.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvor mye gir du for originale? :) Skal til Trondheim på torsdag så jeg kan ta de med da hvis du vil? Du kan få dem til en rimelig pris. :) Er disse jah? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvor mye på den bilen din blir ødelagt egentlig? Hva er det du gjør med den? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hvor mye på den bilen din blir ødelagt egentlig? Hva er det du gjør med den? Elektro platene som er defekt! hva jeg gjør med den? fikser den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 stand-jo sender deg en Pm jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg