Gå til innhold

Strømtjuv.

Ranger emnet

SATYR

Anbefalte innlegg

Jeg har en 740 tic som tapper batteriet over natta. Jeg finner ikke ut noe og begynner å bli lei. Er det noe typisk på disse bilene man kan se etter?

Forøvrig kan det nevnes at bortsett fra senkesett og vanlig vedlikehold, har jeg enda ikke skrudd på denne bilen etter at jeg kjøpte den for et og et halvt år siden! Eneste som jeg veit om er at starteren må byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cd-spilleren er lett å eliminere... napp ut pluggen på baksiden av spilleren, og se om bilen er frisk.... husk å ha full-ladet batteri da;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nevne lyset i bagasjen! Lukk igjen luka, åpne "ski-åpningen" og sjekkom det lyser...(Om det er sedan du har) hender disse går bananas:) da må du snu litt på lykta, eventuelt nappe ut pæra som en kjapp løsning.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt lada jeg batteriet og bilen funka greit før i dag. Jeg var ute i stad og målte på batteriet og fikk 12v, men det var ikke nok strøm til at starteren orka å dra rundt. Så nå har jeg koblet fra cd-spileren og satt batteriet på lading nok en gang. Det skal få lade til 05.40 i mårra. Så skal jeg prøve etter jobb å se hvordan det går da. Irriterende! Jeg hater strømproblem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider