Maskin Tveito Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg har kjøpt de universale skjørta til autospar med den delen man kan forskyve for å justere lengden. Noen som har erfaringer med denne? Det fulgte med en liten nettingsbit her og, men veit egentlig ikke hvor den skal. Er det der åpningen er til de små delene? Også har jeg ikke lyst til å lime noe, for det er kjekt å kunne ta de av om vinteren så jeg slepper å brøyte for komunen. I hvert fall når jeg ligger sidelengs;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 den nettingen skal limes fast på baksiden med epoxy for å holde ting på plass Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hvor mye ga du for skjørtene, og ser det ut som om det er grei kvalitet på de? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskin Tveito Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 skjørta kosta 1800 uten frakt. Vil si det er billig! for å spare enda meir penger lakka jeg de sjøl med boks. blir greit resultat til sånt. litt slarkete plast da. kunne vært stivere, men jeg bøyde til no flatjern og poppa de fast i under skjørtet og under bilen.gjenstår bare å lime i toppen nå, så sitter de! jeg syns disse skjørta er mye finere enn mange skjørt du kjøper hos spesialforhandlere til dobbel pris. Jeg venta i ca 1 1/2 mnd før de kom, så hvis du skal ha de i sommer ville jeg kjøpt en plass der de har skjørta på lager ell venta te neste sommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 dette er fortsatt et salgsforum... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg