DaButcher Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 styling er for jenter :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ja, har du fikset batterifestet nå? Ikke hiv på styling da.....!!!! har no laga til noe provisorisk jalla mekk (midlertidig) så det ikkje flyr avgårde:D skal ta det når eg får nye kappskiver til multisliperen...eller er heime om, lite med verktøy til å løsne eine bolten som eg har klart å runda hode på, har bare det mest nødvendige verktøyet her:( har ikkje bestemt meg for styling på den enda....... skal kappe til oxo får en sjå korleis dei skjørta blir:D har ikkje tenkt å ha på noe med det første..... Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 styling er for jenter :S jaja så er det no da noen som liker styling oxo da:D og andre ikke Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 btw.. de mangnete er ikke til å henge mobilen på.. det er en gave til alle som har bruk for en lighter uten å kjøre av veien for å få tak i. monteres i taket, bak innerspeilet så har du alltid en i rekkevidde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 btw.. de mangnete er ikke til å henge mobilen på.. det er en gave til alle som har bruk for en lighter uten å kjøre av veien for å få tak i. monteres i taket, bak innerspeilet så har du alltid en i rekkevidde ;) :thumb ja er som regel det den blir brukt til her oxo :volvopower: skal kappe til sideskjørta i dag tenkte eg Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bare så jævla synd at stasjonsvogn har det helvettes lausfittetaktrekket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 no har eg fått tak i motor:D så slipper eg å leite lenger:D blir det sikkert bytte neste helg el noe:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 litt mer info? hvilken motor osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 b230et motor har han skaffet:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 litt mer info? hvilken motor osv? stemmer det er en 87 mod B230ET 531 topp med trim kam..... skal ta noen bilder når eg henta den og setter den i:D tenker eg henter den til neste helg og begynder å sette den i da oxo, får tomgangshjerna i morgen så skal koble det eletriske i helga..... så da er det bare å sette i motoren til neste helg:D plugg and play Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 stemmer det er en 87 mod B230ET 531 topp med trim kam.....skal ta noen bilder når eg henta den og setter den i:D tenker eg henter den til neste helg og begynder å sette den i da oxo, får tomgangshjerna i morgen så skal koble det eletriske i helga..... så da er det bare å sette i motoren til neste helg:D plugg and play Plug and pray! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Plug and pray! hehe er ikkje noe pray her i gården, det får andre ta seg av:D skal ha meg tak i en bunndel fra 230F Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hermer du? ;) du trenger da et 12,5mm bor og en m14 med 1,05 gjengestigning til oil feed og en 20mm fres til return. returrøret på masseres noe for at dette skal gå! får du tak i en FT bunndel så heller gå for den. jeg brukte F blokk for at jeg fikk tak i ei fort og greit nesten gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hehe er ikkje noe pray her i gården, det får andre ta seg av:D skal ha meg tak i en bunndel fra 230F Hmm, da må jeg avbestille Julegaven jeg kjøpte til deg? :boxers Grattis med ny motor :-) Hva måtte du punge ut med? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hmm, da må jeg avbestille Julegaven jeg kjøpte til deg? :boxers Grattis med ny motor :-) Hva måtte du punge ut med? takker har ikkje betalt den enda... kjøper med broderen...han skal ha 5k for den:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg