oygab Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hei, Vet noen hvordan jeg kan skaffe meg papirer på et senkesett fra Jamex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 BEMA A/S i grimstad. er dem som er importør.. Du må lese av nummerene som står på fjærene. et nummer for fremme og et for bak. Da får du riktige papirer. OM nummerene er slitt bort sliter du med godkjenning. gjort det selv, og måtte kjøpe nytt som jeg godkjente etter 3 dager.. OBS! papirene er kun på tysk, og ikke alle trafikk stasjoner godtar det :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 BEMA A/S i grimstad. er dem som er importør.. Du må lese av nummerene som står på fjærene. et nummer for fremme og et for bak. Da får du riktige papirer. OM nummerene er slitt bort sliter du med godkjenning. gjort det selv, og måtte kjøpe nytt som jeg godkjente etter 3 dager.. OBS! papirene er kun på tysk, og ikke alle trafikk stasjoner godtar det :/ En annen ting er at de MÅ godta det. Det er ikke kundens (vi som viser bilen) sin feil at de ikke kan tysk. TÜV er tilstrekkelig dokumentasjon i alle tilfeller. Det de kan kreve i tillegg er papirer på forstillingskontroll, lysjustering og justering av lastavhengig ventil om det skulle være en slik. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 En annen ting er at de MÅ godta det. Det er ikke kundens (vi som viser bilen) sin feil at de ikke kan tysk. TÜV er tilstrekkelig dokumentasjon i alle tilfeller. Det de kan kreve i tillegg er papirer på forstillingskontroll, lysjustering og justering av lastavhengig ventil om det skulle være en slik. stemmer som du sier, men her i vest agder får du et tupp i ræva og beskjed om å få tuv til å oversette/skrive det på norsk.. ikke dems problem liksom. måtte ta fri en dag fra jobben, kjøre 8 mil hver vei til arendal for å godkjenne.. Ikke verst i verden, men alikevell!:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ring Bema AS tlf 37252950 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 at du burde dra til arendal istedet for kristiansand å godkjenne noe kunne jeg fortalt deg med engang :p Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Vet noen prisen på forstillingskontroll? Kan noen forklare hvordan lysstillingen skiftes? Lastavhengig ventil <--- Gidder noen å fortelle litt om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Rundt 1000,- for en forstillingskontroll Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Når man først er inne på TUV på senkesett så har jeg ett sett 60/40 på min Audi 80 av merket Lefjors mener jeg. Noen som vet hvor jeg kan skaffe papirer på dette settet/importør eventuellt? Mvh. EH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Kan noen forklare hvordan lysstillingen skiftes? Det er ikke noe du skifter. Det er justering på hvor langt frarmme lysa dine skal lyse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg