stand-jo Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har en komplett delebil stående. Skal selge alt av deler før karosseriet sendes på skroten. Ta kontakt! Det står en 230K motor i, er i meget god stand. Selges komplett eller i deler hvis noen skulle ha interesse av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 GLE Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 har du sjallusi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har du dørlistene?de breie nederst på dørene tenker jeg på... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 240 Jubileum hva som er forskjellen mellom den og de andre? etc trenger baklykter til volvo 240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Er stort sett ikke no forskjell, iallfall ikke på baklyktene Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvilken farge er det på bilen? Kunne tenke meg panser om den er strøken og tilhørende grill. Blir vel kanskje litt dyrt å sende i posten?:p Min er skadet og har små rustflekker noen plasser. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 har du sjallusi? Dessverre... Har du dørlistene?de breie nederst på dørene tenker jeg på... Ja, men jeg mangler den på førerdøra. 240 Jubileum hva som er forskjellen mellom den og de andre? etc trenger baklykter til volvo 240 Er ikke sikker egentlig... jubileumsdekaler og jeg tror setene er anderledes, men jeg har ikke komplett med jubileumsseter, førersetet er byttet ut...Baklyktene har jeg fortsatt. Men har sendt PM til locked om de, men ikke fått svar enda... Hvilken farge er det på bilen? Kunne tenke meg panser om den er strøken og tilhørende grill. Blir vel kanskje litt dyrt å sende i posten?:p Min er skadet og har små rustflekker noen plasser. Den er hvit. Men panseret må rettes, og omlakkeres uansett... :( Men grillen må jeg se nærmere på til helgen. Den er strøken utvendig, men jeg er usikker på om festene nederst er ødelagt. Skal sjekke! :) Tror nok det kan bli noen kroner i frakt ja... :( men hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Fredag skal jeg prøve å legge ut en liste over alt jeg har. :) Foreløpig har jeg ALT, bilen er komplett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hvilken farge er det på bilen? Kunne tenke meg panser om den er strøken og tilhørende grill. Blir vel kanskje litt dyrt å sende i posten?:p Min er skadet og har små rustflekker noen plasser. Feil type panser, Kenneth.. ;) Du trenger et flatnose panser, veit du.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Må jo gå å prøve seg på en annen type front også:p stand-jo: Holder til i Melhus, ca.10-15 min fra Trondheim sentrum. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 240 Jubileum hva som er forskjellen mellom den og de andre? etc trenger baklykter til volvo 240 Du har PM. ;) Hvis det er noen andre som trenger deler og bor mellom Namsos-Trondheim. Så si fra i løpet av kvelden så kan delene leveres personlig av meg i morgen, for jeg skal mot trondheim en tur likevell. :) Edit: Kan kun ta med det jeg har plass til i bagasjen på merca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Okei. Her kommer lista over alt jeg har klart eller som jeg lett kan plukke av fort. Gjør oppmerksom på at alle karosseri deler blir solgt ferdig rettet, sparklet og grunnet. :) Jeg kan også få delene lakkert i ønsket farge før levering, mot tillegg i pris, men dette må avtales nærmere! Lykter\lys: blinklykt høyre foran hovedlykt høyre baklykter høyre\venstre sideblinkers høyre\venstre oransje med kromkant NYTT! lister over lyktene fram lykteglass venstre hovedlykt NYTT! lyktevisker motor høyre lyktevisker motor venstre blinklykt venste foran NYTT! hovedlykt venstre NYTT! Karosseri bakdør høyre bakdør venstre bakluke bakluke hengsel bakrute dørhåndtak høyre bak dørhåndtak høyre fram dørhåndtak venstre bak dørhåndtak venstre fram dørhengsel høyre bak dørhengsel høyre fram dørhengsel venstre bak dørhengsel venstre fram framdør høyre komplett framdør venstre komplett frontrute grill panser panser hengsel (har to sett!) siderute høyre bak siderute høyre fram siderute venstre bak siderute venstre fram siderute hjørne høyre bak siderute hjørne venstre bak sidespeil høyre\venstre venstre framskjerm NYTT! Veng i original forpakning! vindusviskermekanisme (motor, stag, koplinger, viskere, ALT!) Interiør baksete jubileum blå god stand dashbord mørkeblå hanskeroms "modul" (Hele seksjonen!) nakkestøtter bak begge jubileum blå sikkerhetssele høyre bak sikkerhetssele høyre fram sikkerhetssele midtre bak sikkerhetssele venstre bak sikkerhetssele venstre fram solskjerm begge grå speedometer taktrekk grå Motor Blokk med stempler, råder, veivaksel og bunnpanne fortsatt montert. Nærmer seg vel ubrukelig antar jeg, men om noen skulle ha så har jeg iallefal liggende. komplett eksos topp med ventiler fortsatt montert kamaksel 4 trinns girkasse, god stand. svinghjul clutch radiator dynamo startermotor Diverse komplett forstilling servopumpe styresnekke og hele rattstammen pedaler bremsekraftforsterker, ikke ny liten type. støtdempere fram med fjærer bremser fortsatt montert drivaksling mellom girkasse og kardang. forgasser luftinntak Ta kontakt hvis du trenger noe som ikke står på listen! Har som sagt ALT til 240-244. Har nok deler liggende her til å sette sammen en hel bil. Deler kan hentes i Namsos eller leveres til hele Nord-Trøndelag og så langt sør som Trondheim. Mindre deler kan sendes i postoppkrav. Dette avtales nærmere. Folk som vil ha deler skal få det jævlig billig iallefall! :D hehe Mvh. Stand-jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTurbooooo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hei. har du den nye typen bremsekraftforsterker(dia 8") vennligst send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Bump! Alltids noen som skal ha 240 deler, og jeg har alt liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Zemicks, du kan ikke ha 87' panser, passer ikke med torpedoplatad i, det blir teit, enten flatnose eller helsnute må du ha, Stand jo: Mye skal du ha for regreimdekselet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg