henrikfinne Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Heisann, Skal bygge et greit anlegg i min audi a3 nå. Først et lite spm, er det "5 1/4" som passer inn som frontsett? Anlegget skal være i rockford power. frontsett: t152s 6x9: t1693c sub: 2x t112d4 (eller p3) Hva anbefaler dere? er power subbene vært en 1500,- mer per element? forsterker: t8004 (sub) og t4004 cd spiller: pioneer AVH-P6600DVD lurte da på om noen hadde tips til plasering av sub + kasse i bagasjerom, (gjør ikke noe om hele bagasjerommet går med) Hva er best, portet eller lukket kasse? Er så dårlig plass baki der til kasse + forsterkere, fint om noen har noen supre tils til plaseringer.. Hvordan tror dere dette vil spille ? Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Først et lite spm, er det "5 1/4" som passer inn som frontsett? Spørs hvilken årgang dette er?! Nyere enn 2003 har 6 1/2" :) Så vet du det :) Personlig liker jeg ikke lyden i RF, men DET er mindre viktig - men kan nok derfor ikke uttale meg om anlegget! En løsning på hvordan du kan gjøre bagasjerommet, hvis du ikke vil gjøre deg flid med glassfiber osv kan du se i min prosjekttråd i signaturen min! Det ble en ganske kleen installasjon, med bruk av enkle byggemidler som de fleste klarer å håndtere! Reservehjul blir også lett tilgjengelig! Videre ønsker jeg bare lykke til med prosjekt! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 takker:) er btw, fra 99, noen som vet ? Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Er 5,25" som passer der ja, med en overgang som du finner hos http://www.transmedia.no Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg