Gå til innhold

Bildetråd - Bilforumets Saab'er

Ranger emnet


JuIius

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Her er da den første Saaben min : 9-5 Estate 2.0t

CIMG1775.jpg

 

Den var da påkostet med chip,koni,ebach 40mm senkesett,3"eksos ++++Gikk ganske godt,Speedparts steg 2 + kappa ballanseaksekjede så ca 230-240hk.

 

Denne solgte jeg i dag : Saab 900 turbo t16

900.jpg

 

Denne er da utstyrt med modifisert apc,3" eksos,stoooor turbo++++ Denne gikk som :Devil: Ca 240 hk.

 

Dette er da den "nye" Saaben min : Saab 9-3 Viggen

 

CIMG1795.jpg

CIMG1807.jpg

CIMG1809.jpg

 

Viggen er for tiden orginal,men bestiller ei "lita" julegave på mandag :)

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin den 9-5 du hadde der:)

Men viggen tar kaka. Den er bare helt vill :) Kan jeg gjette på hva du skal kjøpe til den? Trur det er en chip,hehe :) Er det riktig?

 

Hehe,neeei faktisk ikke :)

Blir vel kjøpt nytt eksos anlegg 3" me røyskatt + en del understell stæsj (foringer subframe stag osv....)

Skal ikke gjøre noe med motoren før sommeren,skal få sjekka ut hva den er go for orginal først. Kommer vel på et komplett steg 4 fra speedparts til sommeren. Kjøper alt det "kjedelige" nå,så blir det mye morsommere til sommern :D

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,neeei faktisk ikke :)

Blir vel kjøpt nytt eksos anlegg 3" me røyskatt + en del understell stæsj (foringer subframe stag osv....)

Skal ikke gjøre noe med motoren før sommeren,skal få sjekka ut hva den er go for orginal først. Kommer vel på et komplett steg 4 fra speedparts til sommeren. Kjøper alt det "kjedelige" nå,så blir det mye morsommere til sommern :D

Okey, ja for den går bra orginalt åsså tenker jeg. Men blir jo helt sjef vis du setter inn steg 4 i den :) Hvor mange hk gir det?

Å er det høytrykks turbo i den? :)

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steg 4 skal gi 300hk og 460Nm,så regner med det skal være relativt stor forskjell fra orginalt :D

Den går meget bra orginalt,har da tross alt 230hk og 350Nm. Det kuleste er jo momentet,rått å ligge på 100 i 5.giret gi bånn gæss å passere 150 på et blunk!!

Kurve på steg 3 fra Speedparts

93_225_3.gif

 

Men har så mange planer,så får se hva det blir til,har veldig lyst på noen feite Hirsch performance felger,17 eller 18"

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår