240turbo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, var min den med R på ja :) Ja, tok på en film, å da måtte det jo bli den :P hehe, bra den....:) Da er det ikke samme "stubbe" vi prata om :P Fikk ikke med meg det jeg, ødela han noe på bilen sin?? :P Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 VoLVOjENtA 84: P-1800 het dem ;) Borte ved vannet der.. stod å kikka på han når han butta.. ødela han noe? det heter dem ja.. :) ja han ødela et ell annet i forstillinga.. hva vet jeg ikke.. men venstre hjulet gikk innover når han kjørte så... gikk ikke kjempe fort hjem... jævlig kjedelig for han... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 ikke bra:( Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ja, Volvojenta 84, jeg VISSTE jeg hadde sett bilen din før.. Var helt sikker på at det var din når jeg så deg... 2førrpower: Ja, var vel det.. du som hadde den hvite med R'er overalt? :P Jeg hadde den hvite '83en ved sia ta det skuret.. Du så på Helt på trynet 3 var det vel, digger den.. Faen jeg lo når den andre hvite butta i trestubben, det var litt komisk å se på, og høre.. du var helt sikker ja... hehe... det kunne jo vært noen andre ;) jeg så bilen din... men var ikke pent av deg å le.. det er jævlig fort gjort når det er så mye gress der...var flaks ikke min bil kjørte inn i den og.... men jeg satt på og så ut av vinduet så jeg så den... jeg syns synd på han som var så uheldig :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hadde han stor fart i stubben`? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hadde han stor fart i stubben`? det vet jeg ikke.. men nok til at noe ble ødelagt hvertfall.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jaja, for all del, var ikke ment slemt å le altså, men jeg visste heller ikke at han ødela noe.. Men nå vet jeg det, så da var det veldig dumt :/ Vakke store farta han hadde, rulla såvidt på den.. Jaja, jeg var sikker, og jeg ser jo nå at jeg hadde rett også :P *legge over burnefilm av sølvpilen* Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jaja, for all del, var ikke ment slemt å le altså, men jeg visste heller ikke at han ødela noe.. Men nå vet jeg det, så da var det veldig dumt :/ Vakke store farta han hadde, rulla såvidt på den.. Jaja, jeg var sikker, og jeg ser jo nå at jeg hadde rett også :P *legge over burnefilm av sølvpilen* ok... greit :) han som alle andre volvo entusiaster forguder bilen sin...så sånn er jævlig kijpt... du hadde nok rett da skjønner du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er det denna? Ja, det stemmer. Gå inn på denne siden: http://www.volvogrupp-a.tk/ Under Grupp A i dag, nederst på siden finner du info om bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 blitt norsk den her å,eller har den bare norske prøveskilter? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er blitt norska ja, går visst i Notodden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Er blitt norska ja, går visst i Notodden. ok.. mange biler som har kommet over grensen for tiden Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 noen av dere som var der som så på speila på denne 240en? om d var bra gjort? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 noen av dere som var der som så på speila på denne 240en?om d var bra gjort? Den ¨så meget forsegjort ut. mange pene detaljer :) ble jo kåret til treffets peneste om jeg ikke husker helt feil. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg