Gå til innhold

Soberg's : 1989 e30 320

Ranger emnet


Soberg

Anbefalte innlegg

jævli fin bil du har kjøpt deg! såg strøken ut. bi najst me den potta.. bi sekkert stili lyd. du veit ikke om nån som har ei potta til salgs? treng ny. e lei av bråke mitt

 

ja trur og du ska kjøp deg ei ny potta eller hiv på ei tell, ett satans bråk når du kjør førbi her. har mine mistanker at du ikke bor så langt unna meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice bil!!!

 

planer om noe styling el lignende???

(sorry hvis jeg har oversett dette i en av de tidligere postene)

 

Takk, blir ikke noe sånn over styling blir m-tech eller noe i den gata. Men blir kanskje ikke før til neste år.

Men får se.

 

Takk skimmy, får se om ikke eg skal selg mi når eg får laga meg nytt. Ellers så kost det ikke så mye på mekonomen trur eg.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra dette! Fundert på å skaffe ny skillt selv.. Hva koster

det? Er det bare å dra å bestille nye på BT?

Ja bare dra på BT å si at du vil ha nye så tar det en ukes tid, betalte litt over 400 tror jeg.

 

ble bra det! kjøpte du de skiltplateholderene hos Tele Trading AS?

Takk, fikk dem av en kjenning men er kjøp hos Tele Trading. Får se om jeg skal kjøpe meg noen med mitt trykk på senere..

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få på litt senking... http://www.koed.dk .. sinnsykt belli dærifra. brosjan har bestilt 60/40 senkesett tell meg.. kosta vell litt over 2000dk. vart fin me nyeskilt og skiltplata. såg det låg mtec1 styling til salgs på autodb før 1000 kr.. utn sideskjørtan!

 

VRTX: det e ALT før mye bråk. e ikke fin lyd. mye lyd lite fart. e harry. men hakke rå til ny potta.. bor på yttern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få på litt senking... http://www.koed.dk .. sinnsykt belli dærifra. brosjan har bestilt 60/40 senkesett tell meg.. kosta vell litt over 2000dk.

 

vet det, har laget liste og alt er klart.. venter kun på lønning nå.=):hondakick :smilbmw

 

Fikk ikke rulla fra GS selv om de lovet det, så får se over helga da.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjena :)

 

Stilig E30 :) Liker tingene du gjør og vil gjøre stort sett :) Bra du har fått på E30Klubben sticker du og!

 

M-tech 2 er rekti vettu :) Eller rieger infinity leppe og noen andre sideskjørt evt :)

 

Takker for kommentarer på min bil og, jeg bestilte KT4 på fredag :) Burde vel være her om max 3 uker :) VELDIG spent på hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftfilteradapter fikk jeg av en kompis, men det følger meg i filter kit du får kjøpt over alt ellers så selger dem vell på mobilsentrum.no vet jeg.

 

Tjena :)

 

Stilig E30 :) Liker tingene du gjør og vil gjøre stort sett :) Bra du har fått på E30Klubben sticker du og!

 

M-tech 2 er rekti vettu :) Eller rieger infinity leppe og noen andre sideskjørt evt :)

 

Takker for kommentarer på min bil og, jeg bestilte KT4 på fredag :) Burde vel være her om max 3 uker :) VELDIG spent på hvordan det blir :)

 

Tusen takk, ja er m-tech 2 som står på ønske lista=) nydlig synes jeg.

Får se..

Ja blir nok kjempe bra med ny felga. Håper jeg får se bilen din når jeg kommer på BMWCCN treff i semptember.

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår