Gå til innhold

Har politiet lov til å holde i førerkortet?

Ranger emnet


ibanez

Anbefalte innlegg

som jeg sa har ikke politiet lov til og gå inn i en låst bil eller se i låste rom på en bil (hanskerom,bagasje etc) uten ransakelsesordre. les dere til deres rettigheter. :)

 

Så hvis jeg låser dørene og sveiver opp rutene, så må han rett og slett bare stå der og se dum ut!? :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel mulig han blir provosert og knuser ruta di med magliten,

han har krav på og få vite fødsels og person nr +navn. det er vel egentlig det hele MEN ikke vits og være så dust mot de. lettest og være hyggelig

men er de drittsekker uten grunn gjør jobben dems vanskligere. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævli unødvendig post spør du meg... flisespikkeri av beste sort.. "oppfør dæ!" så slipper du å grave etter smutthull for å komme unna purken..

 

Dette var ikke graving etter smutthull, jeg spurte om et spørsmål jeg

ikke fant svar på selv. Selvfølgelig er det jo typisk bilforumet at det skal komme

sånne som deg og kommentere hvor teit dette er.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
vet ikke kordan eg skal få sagt dette.....æææh...altså....eg har tenkt å bli purk!! Eg synes de er snill, eg bare smiler litt så slipper de meg unna... dessuten hjelper de som oftest MEG! Det var en gang eg hatet purken, og det var den gangen de arresterte meg for å sprenge et bosspann :D

håper for din skyld du var under kriminell lavalder..ellers står det dårlig til med sjanser for å bli politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår