MINIPEDDY Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hei alle sammen. Justeringsmekanismen på lyktene på bilen min er gåen slik at lyset på H/V lykt lyser i alle retninger. Hadde tenkt meg å bytte ut disse med nye, men lurer litt på om det går an å få tak i lykter som er på di nye modellene 00 - 04 (dvs) et fetere look på bilen. Trenger litt info her om event ombygging /kopling. Trenger å snakke med noen som har erfaring med dette Hvor dette kan skaffes og hva slags lykter jeg må ha og hva som må eventuellt koples om =) Mvh Øystein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Søk litt! Har lest en del om dette, men husker ikke hvor.. Søk her på forumet og på google, så finner du nok noe :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Så kan jeg anbefale deg å ta en titt på det nordiske x40 forumet, som du finner her. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 jeg har byttet på min bil.. kjøpte på ebay (inkl blinkers) det er litt annen kobling av kablene, men ikke noe problem. Går med et par sukkerbiter, og 2 stk 5-pins reléer om man er veldig nøye.. koblet dette selv, og det var ikke noe problem.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg har byttet på min bil.. kjøpte på ebay (inkl blinkers) det er litt annen kobling av kablene, men ikke noe problem. Går med et par sukkerbiter, og 2 stk 5-pins reléer om man er veldig nøye.. koblet dette selv, og det var ikke noe problem.. Er det forskjell på blinklyset for modeller eldre enn og nyere enn 2000? Mener å ha sett at blinklyset går lenger bak mot framhjulet på de nyeste, men det kan ha vært synsbedrag. På Ebay finner jeg bare frontlykter for 00-04-modell. Passer disse på 98-modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Lurer på om du ikke må bytte skjermer foran også, og innerskjermer. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 man får kjøpt uoriginale på ebay som passer til phase1.. jeg kjøpte mine på ebay av "eurolights4less". 2500 kr for lykter + blinkers.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ok, takk for informasjon!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Innerskjremer hvor ligger di ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er de plastikk greiene som er i hjulbuen :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hvordan er det med høydejusteringen på lyset når man kjøper de på Ebay? Fungerer det hos deg, lohelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg