Gå til innhold

MP3 og Ipod tilkobling i MY2007 ?

Ranger emnet


Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Slik jeg har forstått på vvspy.com så skal det altså komme MP3 og Ipod tilkobling på MY2007 og Hig performance og Premium sound.

 

Noen som vet om dette er noe som må bestilles ekstra eller?

Har bestillt ny V50 med High Performance sound, og har blitt fortalt at det skal bli en 2007 modell, vil jeg da få disse tingene?

 

Tenkte bare å spørre her om noen visste noe om det, skal snakke med forhandleren på mandag :)

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Men fra 2007 modellen så leveres high perfomance og oppover med aux inngang, og mulighet for å spille av mp3.

 

Noen som vet om denne er mulig å ettermontere for oss med Audio High Performance med spec anno 2006?

2005 Alfa Romeo 147 1,6TS

2006 Alfa Romeo 159 1,9JTDm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere kan kjøpe sånn FM-transmitter også da?

ikke lov i norge, men den transmitter jo bare 10-15 meter, hehe.

 

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10697

 

denne var jo litt fet da:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Jeg har brukt FM-sender til iPoden i et års tid nå. Hvis man kjøper en FM-sender så er det viktig at man kan stille inn frekvensen med en oppløsning på 0,1 MHz over hele båndbredden. Noen leveres med kun ferdig innstillte frekvenser, og med den rette porsjonen "flaks" så treffer man rett på frekvensene til de fleste norske kanalene.

 

Kvaliteten er varierende, noen steder blir jeg nødt til å henge iPoden med sender opp i speilen, andre ganger fungerer den fint fra bunnen av hanskerommet. Men rolig musikk fungerer dårlig, man hører da svake, men meget irriterende forstyrrelser i bakgrunnen.

 

Til dere som lurte på det med Ipod-adapter i Volvo V50 så var jeg innom Volvo for ikke mange dagene siden og spurte delelageret om dette. Han jeg snakket med påstod at siden jeg hadde integrert navigasjonssystem og den lydpakken som er nødvendig for dette, så skulle det være en forholdsvis enkel operasjon for de å montere iPod-adapter.

 

MEN jeg mistenker at denne "godt voksne" mannen misforstod meg og trodde at jeg mente AUX-uttaket, da jeg ikke kan finne iPod-adapter på listen over tilgjengelig ekstrautstyr. Noen som vet noe mer om dette? FM-sender er stress.

2004 Volvo V50 2.0 D Momentum

2003 Audi A4 Avant 1.8 T Quattro (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått det slik at det ikke er mulig med ipod adapter i V50 my2007. Men er liksågreitt med bare rent AUX uttak, da er valgfriheten mye større når det kommer til mp3 spillere og hva man kan bruke.. man er ikke låst til Ipod.

 

Fungerer forøvrig veldig bra med AUX, bruker det mye på min bil sammens med en Creative Zen spiller.

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ja veldig skeptisk der sjøl. E jo så mye elektronikk å mikk makk i de nye bilan at der e det best å få fagfolk til å koble...

Må vell "oppdatere" spilleren på et vis også så man kan velge AUX (eller lignende) som source... Eneste problemet mitt e at nærmeste Volvoforhandler e i tromsø, ca 80 mil unna. Det e litt kjipt...

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår