Tufte & toyota Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 4000.- så kan du/dere få to stk basskasser, en singel og en dobbel til 12", ferdig trekt. to stk coustic dr forsterkere(helt strøkne, som nye). en stk rf 12" element(strøken, kun innspilt ved normalt lyttenivå, ikke db), samt crunch forsterkeren... (noen skjønnhets feil på den) er ikke pengene som er drivkraften til å selge det. men plassen derimot....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg kan godt passe på forsterkerne en stund lol fikk jeg pris på coustic og cruch btw? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 jeg kan godt passe på forsterkerne en stund lolfikk jeg pris på coustic og cruch btw? tja, skal vi si 2000.-? bare coustic forsterkerne koster 5500.- pr stk. veil... første mann med penger får masse lyd...he,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 mye skal du ha for den dobble kassa? er den tett og i skikkelig stand? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 mye skal du ha for den dobble kassa? er den tett og i skikkelig stand? den er skikkelig istand ja. den har det aldri sittet elementer i en gang... kom med bud du eller send et bud til meg på 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 de to dr forsterkerne.. skulle du ha 500 for stykke? drar en av de, en 12" bra? hvordan er det å bruke begge de forsterkeren på et element.. sikkert dumt spørsmål, men jeger blank på dette området:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hvis du gir ut litt specs på forsterkerne så er det ikke umulig at jeg slår til på en av de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 For å gi en hjelpende hånd, så kan jeg si at coustic forsterkerene er gromme. DR serien er (var iallefall) "proff" serien til coustic. prisen for begge er egentlig bare latterlig lavt. hadde jeg hatt behov for de hade jeg kjøpt de for leeeeenge siden.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 de to dr forsterkerne.. skulle du ha 500 for stykke? drar en av de, en 12" bra? hvordan er det å bruke begge de forsterkeren på et element.. sikkert dumt spørsmål, men jeger blank på dette området:P hei du! de driver en 12" ja, jeg brukte en på hver av de polk basserne jeg brukte, uten noe problem. jeg selger 2 stk for 1000.- men om du vil kunha en stk så må du betale 700.- så lenge du har et dobbelt spolet element så går det greit å bruke to stk forsterkere(så fremt du justerer det slik at de gir like mye watt til hver spole) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hvis du gir ut litt specs på forsterkerne så er det ikke umulig at jeg slår til på en av de :) de er på 2x 50watt rms pluss litt til de er helt strøkne... samt original esken medfølger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hvis du ikke har solgt forsterkerne innen slutten av juni så har jeg antageligvis penger da :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hvis du har noe igjen så kan det være jeg er inntressert.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 ettersom jeg har vært borte hele helgen så har det ikke blitt solgt noe av det som jeg har liggenes enda så da er det bare å ta kontakt.... 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 vær borte litt mere!!! krangler med meg selv :S ny frontrute eller nye forsterkere? argh Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 ville vel heller vurdert frontrute fremfor stereo i første omgang...he,he,he. iallefall her til lands da det er 10mnd med vinter og 2mnd med dårlig skiføre.... nr er fortsatt 97527116 og her er det ingen forskudds betaling eller annet tull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg