Rekord 2,2i Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 har en sierra xr4x4 med 2,8i motor og eg må ha meg nytt eksos annlegg for det gamle var helt vekk rusta so lure eg på kor stor diameter eg bør ha på det nye eksos annlegget, planen er å kjøre dobbelt til potta under bilen å eit i fra den å ut, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 2.5" er bra for den motoren tenker jeg. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 oki det var det eg etnelti hadde i gankene, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 2 1/4 eller 2 1/2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 En V8 på 5,7L og max 400 hkr kan nyttiggjøre seg eksosanlegg med opp til 2 x 2 2,5" rør. Over det blir kun for utseendes skyld. Potte® og grenrør har vel så mye å si. Mange billige potter har samme innmat uansett om de har tilslutningsrør på 2, 2 1/4 eller 2,5 tommer. Da spiller diameteren på rørene fint liten rolle. Grenrør må ha tilstrekkelig tykkelse på primær rørene og kollektoren må være lang. Gjerne 20-30 cm. På amcars er det viktig med såkalt crosspipe (tverrforbindelse mellom rørene i et dobbelt eksosanlegg) men dette har med den særegne tenningsrekkefølgen på amerikanske v åttere å gjøre. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Bare pass på å ha litt motstand ellers mister man også kraft ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Helt riktig. På en Sierra ville jeg sjekket litt med bilcross miljøet. De bruker jo endel slike biler. ettersom jeg har skjønt. Angående grenrør, finnes det garantert å få kjøpt til denne bilen. Start med det. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg