mexxor Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Heisann, Skulle montere cd-spiller i dag, men når jeg satte på strøm på spilleren så kom det bare frem "CODE IN" , blinkende. Noen som vet problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Høres ut som spilleren er beskyttet med kode.. Om du kjøpte denne brukt er det kanskje en god ide rundt nå og spørre etter kvittering på spilleren ;). Er spilleren ny, sjekk manualen. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jupp, denne spilleren er nok kodebeskyttet. Vet ikke om det er mulig å bytte de, men de skal hvertfall tastes inn med "stasjonsminne knappene" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Pleier å være 1234 om spilleren er ny :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hm, dette gjelder en sony spiller. cdx-m600r. Denne er helt "svart" på fremsiden, uten knapper. hvordan får jeg snudd dekselet der knappene sitter? hjelper ikke å trykke på den knappen på fremsiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har du kjøpt spilleren ny eller brukt? :) Presse øverst i venstre hjørne snur i allefall den gamle spilleren min med flip-panel! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 kan prøve det, men trodde ikke det var slik den fungerte :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 du må nåkk ha fjærnkontroll får og få tastet inn koden! cd spilleren funker ikke før koden er inntrøkt! viss dette er sony så har du 8 forskjelige koder det kan være! og de må du ringe til en bilsterio fårhandler og skaffe! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hei! Hvis denne spilleren leveres med fjernkontroll, så må du slå koden inn på denne. Trur koden er noe som: meny,open/close,ff og meny!!! Er ikke helt sikker på denne kombinasjonen men noe ligneneblah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 faen.. hehe. dette er vel slik som aktiverer seg når cd spilleren ikke har strøm lengere vil jeg tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har med sikkerhet å gjøre:jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 skjønner det. hehe. Men jeg må ha fjernkontroll for å få denne til å virke? faen.. Noen som har fjernkontroll til salgs :op? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har akkuratt samme problem med min Sony Spiller.. fikk du spilleren din til ?? Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har med sikkerhet å gjøre:jail Det blinker "Tyvgods" mener du ? Alvorlig talt mexxor, har du kjøpt denne spillern lovlig av noen så lever den inn på et autorisert verksted da, verre enn det kan det vel ikke være Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 alle (brukte) spillere med kode jeg har sett, har koden skrevet oppå med sprittusj... ganske vanlig triks. Liten vits med kode men...hehe Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg