torslett Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hmm.. visste ikke før nå at de var db drag der.. men må vell de da ;) burde være ferdig til det håper jeg :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Har ett kjempe problem! Skal på DB Drag i dag om ca 7 timer.. bagasjerommet mitt er trolig for lite.. Bassene kveles når jeg har igjen bagasjerommet.. Og når jeg åpner det så trykker det en god del mer.. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Dette ser ut til å bli bra =) Hvordan fungerer monoblokka? Yter den så det holder? Hvor handla du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Dette ser ut til å bli bra =)Hvordan fungerer monoblokka? Yter den så det holder? Hvor handla du den? Svarer for deg jeg, tor :) Monoblokka fungerer kjempebra den til å dra de 4 elementene! Tor var misfornøyd i begynnelsen, det kuttet hele tiden.. Så jeg så litt på, å han hadde koblet det i 1 Ohms last, og det tåler den ikke. Så med litt omkobling så ble det kjempebra! Han kjøpte den hos en lokal bilstereosjappe, dreamtm. Tor kan vel få svare på den første kommentaren.. :cool: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg