torslett Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Har gått i innkjøp av nytt anlegg, og nytt merke. Denne gangen ble de Magnat monoblokk: Pantera One Bassene: Xpress 12... og bildet lyger ikke :p 4 stk 12" :p Komponent sett: Pro 2160 Skal også ha en 4 kanals forsterker (Pantera four) og ett komponentsett til av samme type.. Dette kommer den dagen jeg har penger til det ;) ca en mnd tid Har også begynt å settesammen litt.. denne gangen prøver jeg meg på litt aluminium og galvaniserte stålplater :p Det mangler vell noe her ? Det kommer, og det er flere hemligheter på lur ;) Problemet nå er å finne ut hvordan jeg skal få inn alle 4 12" tror eneste måten er å få de på er 2 frem og 2 bak.. kom gjerne med komentarer og tips. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Høres kult ut det her! Gleder meg til å se mer! Store prosjekter er alltid så gøy! :D Tror nok du får en utrolig fin finish på utseendet med de materialene du har valgt! Jeg ville vel kanskje allikevel ikke hatt det i forsterker-brønnen... Husk, masse bilder! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Se der ja, Tor! Du sa ikke noe om at du skulle ha 4 12" inni! Blir sikkert sinnsykt fett :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 I forsterker brønnen ? Aluminium og plexi blir det mer av ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe, må ha noen hemligheter vet du Chris :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Det er hva jeg ville kalt en forsterkerbrønn. Vet ikke hva du har navngitt det, men.. Det blir sikkert både fint og stilig! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe, okay.. me skjønnte ikke helt på først posten da. Der du sa du ikkje ville hatt de i forsterker brønnen ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Nei nei nei.... Forsterkerbrønnen var stilig den! Kjør på! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kjører på jeg ;) skal lage kasse nå i uken som kommer :) kansje jeg blir ferdig til sommern ? :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hehe.... DET tenkte jeg om mitt prosjekt også... :p Fint å ha en mål, i hvertfall! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Fant ut i dag at de aluminiums profilene som jeg har brukt blir for brede for bass kassa, så istede for å ha store profiler nede å små på basskassa så har jeg funnet smale til golvet også :) Bilde kommer etter jeg har vært i garasja :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Dagens update! De nye profilene på plass.. ble litt smalere. Noe slikt blir det seendes ut, men med litt flere kabler siden det mangler både remote å kabler til basskassa på bildet, men dere ser hvordan de kommer til å bli;) Åsso en forsterker til vedsiden av... Skal samle kablene skikkelig i sånne her: Har en 1.5 farads kondensator som jeg har lakka sort matt. tenkte at den skulle motiv lakkeres en fancy audi logo eller no på den etterhvært:) Håper det faller i smak med andre en bare meg :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Enda en liten Update :) 4 kanaler er bestillt, så nå er det ikke mye som mangler.. bare ett komponent sett ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Har fått gjort litt nå :) Forsterkern ligger på posten å venter sammen med 8 grønne lys ;) Har fått byndt på basskassa som jeg lurer på blir litt for liten får vente å se... her er noen bilder da iallefall.... Her bygger vi kasse.. Ble tatt litt lite bilder av akkurat den delen... Prøve montering av kassene.. det blir trangt her :| Ca 4-5 cm klaring fra der subbene vil bli til sete ryggen. Her er det ca 2mm klaring så det var bare så vidt vi fikk inn kassa. Måtte ta den inn fra baksete. I morga så får jeg forhpentlivis om alt går bra laga platene som skal være innvendi i basskassa og langs veggene på forsterker kassa. Og om jeg får penger så skal jeg hente det som ligger på posten og venter :) Om jeg ikke blir fornøyd med lyden så har jeg desse på lur ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Se der ja tor :) Nå kommer det seg her vettu! Blir vel med til ålesund den 17 og sjekker hva det er godt for? :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg