VW-HS Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 har hørt at dette er tilnerma samme greie, er jo vw som eier skoda osv... men jer har sett på en skoda pickup 97 og lurer på hva som passer rett over fra en caddy? fjærer og grill feks? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 har hørt at dette er tilnerma samme greie, er jo vw som eier skoda osv... men jer har sett på en skoda pickup 97 og lurer på hva som passer rett over fra en caddy? fjærer og grill feks? Jeg har aldri prøvd det, men det sies det går ann å bygge om til en "caddy". I Svergie blir slike caddy/skode pickup levert nye med vw emblem osv. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja, har sett dette jeg også, har sett en del av desse i sverige, men litt griet å vere sikker før jeg begir meg ut på noe:p og forresten, er ikke det mye fra polo på desse caddyene? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja, har sett dette jeg også, har sett en del av desse i sverige, men litt griet å vere sikker før jeg begir meg ut på noe:p og forresten, er ikke det mye fra polo på desse caddyene? polo tja. Panser og skjermer er lengere enn en vanlig polo 6n. Må nok ha deler fra en polo variant eller hva de heter. Jeg husker ikke om inca panseret er likt caddy sitt, men kan nok bruke litt deler derfra. Skjermene er ikke helt like, men kan nok brukes. Er kun blinklys framme som er ulikt. Om du bygger om en slik bil er du kansje den eneste i Norge med det. Har selv tenkt på dette en stund, men får heller ta det igjen. Om du slenger en vr6 motor oppi mens du er i gang blir du nok sjef i gata:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja, er noe slik jeg hadde tenkt ja:D men har ingen plass å skru enda, men da har jeg god tid å tenke ut hva jeg skal gjøre:) edit: er forresten en slik "skoda-caddy" som kjører rundt her jeg bor, vet ikke om den er levert slik eller om det er selvgjort. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenny caddy Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 får du til det så blir det mest sansynlig den råeste pickupen vw/skoda har sett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Kjøpte en ny skoda pick-up 1,6 liter i -99. Etter senking, 17" osv.osv.... ble den ganske kul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 var en bort i sverige som hadde trimma en 1,9 D da, vart ganske heftig, bygde om til tdi.. gjikk bra den! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ånei.. Så jeg som hadde en Caddy, har egentlig eid en Skoda?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 kan heller se på det slik at de som har eid skoda pickup, egentlig har hvert så heldige at de har hatt vw:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg