rullest0l Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg skal sette på turbo på min lille søte peugeot 306 nå, men hva gjør jeg for at jeg LOVLIG kan kjøre rundt i den? det er vel ikke bare å sette på, for så å kjøre rundt, er det vel? hehe! Tobben.. takker for svar! Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Økes effekten over 10% (ellerno)skal det godkjennes av Biltilsynet.. Dvs at du trenger papirer fra noen på at bilen tåler det, og at bremser og slikt stemmer overens med effektøkning. Har den rulla under 10 år på norske skilter skal Tollvesenet ha litt i engangsavgift også. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 klart det bare er å kjøre, så lenge du ikke blir stoppa... hehehehe får høre med biltilsynet om hva som trengs... de har som regel et svar.. selv om det ikke altid er det du ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 ja det er bare å mld til BT at du har jort ditt å datt med bilen,lavprofilhjul,sænkesett,apekatt i speilet,godlukt,6x9 i hatthylla.......!!! kem i H****** som varsku BT for allt man jør med bilen???????? BÆRRE TULL!!! enn om du kjøpte en sånn ferdi bil,ska du kjøre til BT å gå jennom den for å se omm allt er org på denne bilen??? er det oppskrudd laddetrykk;syntetisk olje;eller sportsgassdemmpere??? legg av da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 ja det er bare å mld til BT at du har jort ditt å datt med bilen,lavprofilhjul,sænkesett,apekatt i speilet,godlukt,6x9 i hatthylla.......!!! kem i H****** som varsku BT for allt man jør med bilen????????BÆRRE TULL!!! enn om du kjøpte en sånn ferdi bil,ska du kjøre til BT å gå jennom den for å se omm allt er org på denne bilen??? er det oppskrudd laddetrykk;syntetisk olje;eller sportsgassdemmpere??? legg av da!! Tja, dem som vil ha en lovlig bil, og mulighet til å kjøre videre i en teknisk kontroll uten en grønn lapp full av tekst..? Og dem som vil unngå avkortning på forsikringa om dem er uheldige og noen finner ut at bilen ikke er lovlig..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg