Harrybo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hei. Lurte på om det er noen her inne på forumet. Som veit om noen som har muligheten for å bytte et hjullager. Jeg er for tiden student i Alta, og reiser snart hjemover til Bærum. For sommeren. Men fant ut da jeg la om til sommerdekk at det høyre hjullageret bak på min Passat 35i. Men skulle gjerne ha fått byttet dette, før jeg reiser hjemover. Noen som veit om hvor jeg kan få fikset dette for en slant?????? Eller noen fra Alta som har mulighet å bytte det for meg? Sitter med Eksamen forberedelsene og har ikke noe verktøy til å fikse dette selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Stikk innom ungdommens hus. De har et mekkeverksted. Mulig de kan hjelpe deg "for en billig penge". Ligger ved siden av ungdomskolen. Ellers har jo alta et XX antall verksteder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Tar de inn biler de skrur på?? Ellers noen andre verksteder du kan anbefale her i Alta? Gidder ikke levere på merkedsverksted. hilsen David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hvis du skal ha det gjort billig må du regne med å skru litt selv. Ungdommens hus har et verksted for de som er fingerferdig. Men er du heldig så finner du muligens noen som kan hjelpe deg der. Stikk innom og hør. Men skal du ha andre til å gjøre hele jobben for deg så må du regne med å betale timepris for arbeidet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Har fått ordnet meg en kar som holder til ved småbåthavna i bossekopp som skal fikse det for meg i kveld kl 7. Han skulle ha 300 for å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Har fått ordnet meg en kar som holder til ved småbåthavna i bossekopp som skal fikse det for meg i kveld kl 7. Han skulle ha 300 for å gjøre det. Grattis... det var sykt billig... får håpe han gjør en god jobb også da... Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Grattis... det var sykt billig... får håpe han gjør en god jobb også da... har du en videregående skole i nærheten som har mekke linje så kunne du sendt den ditt, det gjorde jeg med gamle bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeKarsK Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jepp.. bare å sende de inn til Mekanisk VK1, så blir det gjort ;) Men å bytte hjullageret, så lenge det ikke er 4x4, så er det fort gjort! Ca. 45min. Med 4x4 så er hjullagret dobbelt så dyrt og det tar 2timer og 30min :P Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Da var det fiksa :) Viste seg å være litt værre en bare et dårlig hjul lager. Hele navet i skiven var hærpet. Han som fikset det for meg syntes at det var merkelig da det ikke er mer em max 500 mil siden jeg byttet alt av bremser og lager bak på bilen min. Mente at det var fabrikasjonsfeil på skiven. Ble litt dyrer en antatt. Men nå veit jeg at det er i orden før jeg reiser hjemover. Hilsen David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg