BMW324TDa Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 ER det en side der eg kan plotte inn bilmerke eller evnt vekt(fordeling), og dekkdimensjon, for så å få opp anbefalt dekktrykk???? Eller hvis noen har det i hodet: 1992 Opel Calibra 2.0 16V, med 205/40/17" takker og bukker Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by BMW324TDa ER det en side der eg kan plotte inn bilmerke eller evnt vekt(fordeling), og dekkdimensjon, for så å få opp anbefalt dekktrykk???? Eller hvis noen har det i hodet: 1992 Opel Calibra 2.0 16V, med 205/40/17" takker og bukker Fikk opplyst når eg kjøpte nye felger at du skal øke 2 til 3 pund (PSI) for hver felgdimensjon du har økt i forhold til orginalt! Eg gikk fra 15" til 18", og har økt med 8 PSI! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Finn en tørr asfaltflekk... slå av evt antispinn, hold 6000RPM, ut med clutchen og ligg en goood stripe bortover. Er det en jevn, brei stripe, så har du riktig trykk. Er det spor\asfalt\spor så er det ytterkantene som griper, altså for lite trykk, og hvis det er en tynn stripe, så er det for mye. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by BMW324TDa ER det en side der eg kan plotte inn bilmerke eller evnt vekt(fordeling), og dekkdimensjon, for så å få opp anbefalt dekktrykk???? Eller hvis noen har det i hodet: 1992 Opel Calibra 2.0 16V, med 205/40/17" takker og bukker Den beste måten å finne riktig trykk på, er hvis du har tilgang på en temperaturmåler, som fungerer slik at du "skyter" på den overflaten du vil vite temp på.. Temperaturen skal være lik på sidene/midten.. mindre temp på midten = mere luft.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.