tor_eriko Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hvor mange grader skal tenninga være på? den ligger høyt på tomgangen! så jeg tror kanskje det er tenninga!! Vis det ikke er noe annet jeg bør sjekke. Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 10 grader F.Ø.D. ved 900 omdr/min uten vacum. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hva kan være feil siden den kan ligge på 900omd ei lita stund og etter kjøring, så ramler den aldri ned til 900, men holder seg på 1300-1500. kan luftmengde målern være slapp eller noe rart med. eller tomgangsregulatoren.. Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Kan være tomgangsregualtorn eller falskluft en plass Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Kan være tomgangsregualtorn eller falskluft en plass Sannsyneligvis en av disse. Prøv å spraye rundt alle vacumslanger, innsugsslange og rundt innsug med startgass for å se om det er lekasje. Er det lekasje så vil motoren ruse seg litterann opp når du treffer punktet hvor lekasjen er. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 fant ei rift i slangen fra luftmengde målern, holdte den tett, da steig tomgangen opp!! men fikk høre fra forige eier at fordeleren har vært av, så æ justerte på den og fiksa vakumklokka på den. da vart det bedre..men va ikke no forandring på tomgangen når jeg tok av slangen på fordeleren. Men hva koster det for ny tomgangs regulator og luftmengde måler? Eller kan æ måle meg frem om det er no feil på di? Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Steike tjafs, biln din går jo som en klokke... heller hjelpe gamle onkel smågodt få kammen sin på rett plass:boxers Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hva kan være feil siden den kan ligge på 900omd ei lita stund og etter kjøring, så ramler den aldri ned til 900, men holder seg på 1300-1500.kan luftmengde målern være slapp eller noe rart med. eller tomgangsregulatoren.. Dette kan også skyldes att vektene i fordeleren er slitne og ikke går tilbake på plass. Dette er vekter som skal sørge for å forandre tenningstidspunkt i forhold til turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.