TurboChrister Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Eg er 17år og holder for tiden på med å bygge opp en ascona b. Veltebur fra sparco som er FIA godkjent og ferdig sveiset er bestilt så derfor lurte eg på hvordan det blir å få buret inn i bilen? gjennom vindu eller dører? For eg har lite lyst til å begynne å skjære av taket for å få det inn.... Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Eg er 17år og holder for tiden på med å bygge opp en ascona b.Veltebur fra sparco som er FIA godkjent og ferdig sveiset er bestilt så derfor lurte eg på hvordan det blir å få buret inn i bilen? gjennom vindu eller dører? For eg har lite lyst til å begynne å skjære av taket for å få det inn.... du dytter det selvsakt inn døra så moterer du det sammen inne i bilen Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 du dytter det selvsakt inn døra så moterer du det sammen inne i bilen ok takk skal du ha Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg