xGrape Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Har altså bestilt meg slike lykter: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?products_id=1441 Noen som vet om man må kjøpe adapter for å få disse til å funke på Golf 3 med enkel optikk fra før ('93 modell), eller om det evnt følger med? Maxam sier: "Det har jeg ikke hørt om. På noen av lyktene følger det med en ledning. Men jeg er ikke sikker på om det følger med på lyktene til Golf." Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Ifølge han jeg snakket med så passer det rett på din bil :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hmm, jaja, får kanskje vente og se da... hadde jo vært stas siden adapterne koster nesten 300 per stykk. lyktene er forøvrig sendt fra tyskland nå. venter bare på transportfirma. har du bestilt dine enda eller? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Vi får se hva jeg gjør med lykter, er ikke sikkert det blir ;) Men tror nå hvertfall at de skal passe ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jøss, akkurat samma lyktene jeg nettopp har fått meg. Jeg kjøpte dem fra NBS, så er jo ikke sikkert det er samme pakka, men jeg fikk iallefall med en haug med adaptere og kabler og kontaktorer, selv om jeg ikke fikk bruk for dem. I mitt tilfelle var det plug and play. Anyway, hvis Maxam tuning har samme pakka som NBS, så får du vel med det du trenger... Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Og hvis ikke har vi en deal på at jeg kan kjøpe dine for en billig slant?;) Men da krysser vi uansett fingrene! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det kan vi helt sikkert ordne, jeg har ikke bruk for dem uansett. Men vi får se det an da, kanskje du er heldig ;) Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg