EspenRs Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Bakluka og bensinlokket ble meget bra, og ikke minst lakken! m'm Gleder meg sinnsykt til å se den ferdig montert og på veien igjenn :) ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Svart matt er rått! Skulle fått tak i noen felger med kant, som hadde hatt svart senter. Det hadde gjort seg bra. Ordentlig pen bil du har;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Slik ble bilen, er meget fornøyd med lakken og jobben. Er litt i tvil på speila som er i chrome, mulig jeg får dem også lakkert. Lyktene kommer jeg til og sote så di ikke blir så markert. Sølv gitter kommer i scoopet. Og ny carbon leppe under fronten, da jeg har klart og "miste" den som var.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ble svært bra! Skulle til å nevne noe med lyktene ja, enten soting av glass, eller helsvarte slik Yosj_jt har på sin.. Er det mulig å endre farge på de to oransje glassa for blinkersen..? Hadde vært penere med hvite eller sota ellerno.. Kommer du på Gatebil eller VACN-treff på Våler de to neste helgene..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hvordan soter du lyktene forran??? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 dette ble jo bare dritbra, digger svart matt. Men må si at sølv kledde bilen også svært godt ;) Det ang speilene så syntes jeg faktisk at dem var fine i chrome, fikk en liten brytning som hvertfall jeg likte! Noen felger med chrome kant hadde jo passet bra med disse da. Hva med å gå for slike projector lykter? sånne som er svarte med linse osv... Kjempebra jobba! kom med oppdateringer med masse bilder :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ble rått, de nye baklyktene satt som ett skudd, jeg synes også at du burde beholde chrome-speilene. ;) Men lurer på om det er vanskelig å holde lakken ren, kan tenke meg at skitten setter seg mye bedre og lettere sånn som den er nå, og det er vell ikke mulig å polere..? Fineste Golf IV jeg har sett.... :pray Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 utrolig rå bil.. en av de feteste golf 4 jeg har sett! behold de felgene, de kler bilen kjempe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nydelig golf bortsett fra den bakskjørtet og baklyktene.. De likte jeg ikke overhodet, men ellers, top notch! :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 ta og lakk speila matt oxo... tror det blir mye bedre... Chorme passer ikke så bra til matt svart(SYNES JEG).. kan jo prøve deg litt frem med photoshop? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Evt. bytt dem til børsta alu.. Står litt i stil med felgene Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Her er noen bedre bilder. Speila blir lakka idag.. Men bakskjørtet og lyktene er vel bra ? kan ikke se hva som er galt med dem?! Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 bare lakk speila baklyktene ser jo GANSKE bra ut;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Mulig jeg banner i kirka nå, men jeg liker ikke det scoopet på panseret.. Men ellers så ble bilen kongefet! Matt svart er og forblir en hit ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Mulig jeg banner i kirka nå, men jeg liker ikke det scoopet på panseret.. Men ellers så ble bilen kongefet! Matt svart er og forblir en hit ;) Litt enig der... Men hvordan blir bilen når den er polert egenlig? Hehe Egen polering kanskje? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg