Gå til innhold

bigass dodge ram, Stereo integrity, hifonics XX osv

Ranger emnet


grubbel

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan leveringstid har dere andre på forumet hatt fra dominik på dynamoer?

En evighet...

Men tror det kan gå kjapt, han må bare få sendt den :)

 

Er vel ikke så mange andre her enn meg som har dynamo fra han.

De fleste bruker jo Excessiveamperage.

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ludacris låta "move bitch, get out the way" funker fett.

 

er litt fremgang, men ikke så mye, prioriterer å få båten på vannet istedenfor.

 

på den fronten er det ganske my fremgang, var og hentet motor i dag.. vi hadde ikke motorløfter.. så hva har man venner for?

 

i morgen monterer jeg undervannshus og midtseksjon, monterer også lower cowl og powerhead, jeg må få levert den til forgasserjustering (6 gassere)

 

var også i sverige og fikk titta litt på noe bilstereo stuff, så går fremover, kompis kjøpte den harmon kardon ipod styringssaken med display der (porr!)

 

riktignok for jeg på pioneer skjermen.. enda mere porr! :)

 

blir bra når bilen og båten og stereo og alt er ferdig, 6meter bil + 7meter båt = 13meter ekvipasje, jaja har i allefall lyd mens jeg må lete etter parkeringsplasser!

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var også i sverige og fikk titta litt på noe bilstereo stuff, så går fremover, kompis kjøpte den harmon kardon ipod styringssaken med display der (porr!)

 

Hehe har det der i bilen selv jeg.. Ganske snedig system :D

 

Du får oppdatere litt her med båtbilder eller noe da, høre sjo ut som et fett prosjekt det også ;)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som du skrur XR2 motor?

 

xr2? sånne små ting driver vi da ikke med? ;)

 

motoren er en yam 2.6 pro-v som skal yte 270-280hk

 

av ting kan vi nevne drystacked (fri eksos uten vannblanding), blueprinta, smidd innmat, syk porting, høykomptop og 100 andre ting jeg ikke orker skrive ;)

 

jeg blir nok superpoppis med denne i middagsbukta, har vurdert å bygge stereo til å ha i båten når den ligger stille, men blir jo endel KG ekstra og batteriet er ca bare akkuratt så det klarer å fyre motoren og bensinpumpa, og motoren lader nesten ingenting og når den er i gang hører man uanset ikke stereo. hele båten er kevlar og stolene er CF, så blir litt ødeleggende med tunge stereoting ;)

 

aprops er det noen som har en holley red marine bensinpumpe liggende? trenger noe som leverer aprox 300liter i timen i allefall på 5-7psi

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xr2? sånne små ting driver vi da ikke med? ;)

 

motoren er en yam 2.6 pro-v som skal yte 270-280hk

 

av ting kan vi nevne drystacked (fri eksos uten vannblanding), blueprinta, smidd innmat, syk porting, høykomptop og 100 andre ting jeg ikke orker skrive ;)

 

jeg blir nok superpoppis med denne i middagsbukta, har vurdert å bygge stereo til å ha i båten når den ligger stille, men blir jo endel KG ekstra og batteriet er ca bare akkuratt så det klarer å fyre motoren og bensinpumpa, og motoren lader nesten ingenting og når den er i gang hører man uanset ikke stereo. hele båten er kevlar og stolene er CF, så blir litt ødeleggende med tunge stereoting ;)

 

aprops er det noen som har en holley red marine bensinpumpe liggende? trenger noe som leverer aprox 300liter i timen i allefall på 5-7psi

 

Detta hørtes sykt ut!! Er det nose-cone og hele pakke eller? Hva type båt er detta? Vil se bilder av dette prosjektet oxo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta hørtes sykt ut!! Er det nose-cone og hele pakke eller? Hva type båt er detta? Vil se bilder av dette prosjektet oxo:D

Hydrolift R-20 (Hydrolift sine løpsbåter, ser lik ut som en T-20 men har andre matrialer, vanntank standard, lokk over bak og bare 2 seter samt endel annen rigging.

ja er selvfølgelig nosecone og alt som hører med av andre ekstreme ting ;)

B%e5t.i.positur.JPG

 

skal nok ut å mekke sammen motor og slikt når jeg er ferdig på jobb i dag så kanskje ta noen bilder, motoren som sitter på, på bildet er ikke den som jeg fikk i går, den på bildet mangler 100hk ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg både fått mekka motor og stereo.. riktignok ikke min bil vi mekka i, men i allefall min motor...

 

her har vi byggesettet

DSC00353.sized.jpg

 

disse greiene skal jettes da de er nyborra større

 

DSC00354.sized.jpg

 

montert midjen på motorbukken

DSC00355.sized.jpg

 

jeg har rekrutert kompis som hjelp da disse bitene tildens suger å løfte selv

DSC00356.sized.jpg

 

"kjøleskapet til hekken" som sjefen min kalte det.

DSC00359.sized.jpg

 

kompisen min mistorstod "strike a pose"

DSC00358.sized.jpg

 

siden han hjalp med skru og løfting hjalp jeg han med harman kardon ipod integrasjonen mot audi symphony, jævla BALLE når du ikke har riktig verktøy og nada koblingsskjema, men gikk til slutt, ble jævla konge og, alt av kabler er skjult og det gikk sikkert 1 meter loddetinn da jeg fikset litt på endel crappy strømstjelere som lå der fra mobiltlf og noe annet.

DSC00360.sized.jpg

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår