neptyr Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg har nå det gamle vraket, og har tenkt å ha det ett par år til, hakke passert 100k ennå så :P Men, jeg kjøpte meg just en Alpine CDA9855R , ville ha en god spiller liksom..... Og det fikk jeg.. Fy faen for en forbedring fra min gamle spiller, som jeg betalte 1k for ny.. hoh.. Menysystemet kan ta seg ei pille btw, jeg holdt på å knuse spilleren etter en time med bruk og evig feiltrykking :p Kommer seg nå da ;) Så jeg fant ut at her må det inn ett frontsett, og da må jeg til å bygge litt i døra, foreløpig løsning er en mdf/spon sandwich, for å få det til å bygge nok utover til at jeg får plass til ett 6" element. Men, døra er TYNN, det er bare ei papp plate, som er festet med noen plastikkgreier, noe alle det du ser på høytalere, på det som er foran elementene. Og jeg mistenker jo at dette her kommer til å riste en del... Noen som har noen tanker rundt en mulig løsning? Eller burde jeg bare gi faen, og vente på ny bil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 jeg har jo da gjort som deg, med en sponplate. og bare den demper bra! har litt isolasjon i dørene oxo, men vet ikke pm det hjalp, for jeg testa ikke først :P hehe... men det rister ikke noe særlig i dørene, fra utsiden høres litte gran, men det på du regne med på den bilen om du ikke skal bruke så mye penger tror jeg! etter bassen kom inn, så er det jo litt mer risting her og der da.. men det er utrlolig hva dobbelsidig tape fra biltema kan fikse! :P Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hvilken årsmodell er dette? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Toytoa Corolla 1987 DX. 1.3Liter med 75 \m/ hk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 bygg om halve døra(les nederste del) i 10-12mm spon ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Det blir fremdeles veldig tynt... Jeg skal se om jeg ikke får røkka døra av idag, så kan jeg ta bilde av hvor tynt det EGENTLIG er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 min mor hadde for 4-5 år siden en corolla 1,3dx 85 modell. der bygde jeg om sidene med 12mm spon ;) funket greit det. skrudde det godt fast, og ble ikke galt med vibrasjoner der ihvertfall.. om ikke kan du jo bruke 22mm. da blir det ihvertfall stivt ;) men venter på bilde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg