hojo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hei, Er det noen som har en subwoofer av typen: Pioneer TS-WX205A eller Pioneer TS-WX20LPA å selge??? Er også interresert i andre varianter.. Noen??? Siter HoJo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Nytt koster det fra 1490,- for en med 6,5" sub hvis du på død og liv må ha pioneer... ellers så har eltek endel meget bra aktive sub`r.... Men hva har dette med bilstereo å gjøre? hadde kanskje vært lettere å finne noe brukt på et "hjemmestereo" forum...?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hojo Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hmm, var kanskje ikke presis nok..men jeg mener en aktiv subwoofer for bruk i bil. Gjerne av typen Pioneer, men hvis det er andre anbefalinger, lytter jeg mer en gjerne. Siter HoJo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetobbec Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hei på deg. Sitter med en 10" AudioBahn subwoofer type aw1000q. ganske greit element må jeg si. Fremstår som ubrukt, kan jeg si. bare spilt på i et par uker. Ps: er innspilt. Det nye anlegget mitt er også AudioBahn... Kjempe fornøyd med det... bor i telemark, og kan meldes på: 99575361. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hojo Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jau, anyone?? Siter HoJo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg