Gjest ReVolvolution Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe styling til min Volvo 460? Eventuelt hva annet som passer, uten at jeg må gjøre så veldig mye arbeid med å få dette til å passe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-magnus- Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hmm.. lurer på d samme selv jeg.. har sjekket mange internettsider også.. Er ikke så ofte man ser en stylet 460 heller vell? Siter Mazda 626 coupe 2.2i 12v 1990 http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=3636&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Du kan jo prøve å få tak i Thunder som var her på forumet her tidligere. Han hadde en stylet 460. Men tror han lagde mye selv. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-magnus- Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 auto-service.as kan sjekkes ut.. de påstår å skaffe d meste av styling til volvo, men nettsiden er ikke mye å skryte av.. ring eller send mail.. Siter Mazda 626 coupe 2.2i 12v 1990 http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=3636&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg solgte bilen min. Stylingen laget jeg selv ja. Så nå en delvis stylet Volvo 460 her i Bergen i går, mørke grønn. Dersom interessen er stor kan jeg muligens lage noen frontfangere dersom dere er interessert. Men da trenger jeg noen uker. Festebrakkettene må dere i så fall ordne med selv da jeg ikke har 460'en lenger men jeg har målene på fangeren.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg solgte bilen min. Stylingen laget jeg selv ja. Så nå en delvis stylet Volvo 460 her i Bergen i går, mørke grønn.Dersom interessen er stor kan jeg muligens lage noen frontfangere dersom dere er interessert. Men da trenger jeg noen uker. Festebrakkettene må dere i så fall ordne med selv da jeg ikke har 460'en lenger men jeg har målene på fangeren.:cool: Lag til 300-serien også da.. :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Lag til 300-serien også da.. :D Ikke noen planer om det nei. Det får noen andre ta seg av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg