VwDude Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 trenger ikke ha det tilkoblet.. bare la returen være åpen.. funka bra hos meg.. fikk tipset av en annen en som hadde dyyyyr golf å kjøre Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 aha.. men det går greit å la pumpa stå å pumpe rett på forgassern da? :) Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 du tar bare slangen som kommer bak fra bilen.. dropper filteret og kjører den rett i gasseren.. om du velger å "pynte" motoren med filteret er jo opp til deg.. hehe Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Dette skal jeg jammen prøve jeg også. Føler med deg at bilen din går som en dass, det gjør nemmlig min også! Omtrendt det samme problemet som deg, funker greit til den er varm, så bynner den å fucke å stoppe og allt mulig dritt... Jeg har også en helt ny 1b3 gasser jeg håper på å få montert snart så får jeg jo se om den funker no bedre.. Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Kobla bort det reservoaret nå.. kan ikke si det hjalp mye.. Nå skal det sies at forgasser-instillingene mine er helt på jordet etter at jeg justerte de igår.. Skal se om jeg får skrudd litt mer på den i helga så ting går litt bedre.. Jeg slapp ijaffal å kvele bila helt når jeg fjerna reservoaret... så det hjalp jo litt :) Espen Hey, hvor fikk du den 1B3 gassern fra? jeg vil også ha en ny en.. rektignok til automatgear da .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Jeg kjøpte den på ebay.de... Billig var det også hehe:) Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 damn.. finner ingenting jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 søk på hotshop as, høggern eller krogslund, du finner nok en av stedene ;) "bakfyringa" ( tomgang) kan komme av for høy varmeverdi ( eks. NGK BP5ES er for varm, BP6ES er fin). Dette er noe jeg kom på da jeg skulle kjøpe tennplugger til min i dag ( eh, i går mener jeg). Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Nå har jeg fjernet reservoaret.. Bilen går jo kongelig :) Problemet er bare det at pluggene blir dekket i sot.. tror jeg gikk for en ganske tykk blanding.. mye bensin..:P Driver å kjører nå for å kontrollere bensinforbruket.. Alle feila jeg har med at bilen stopper osv har opphørt.. ;) Bomfyring også. Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hvilket reservoar er det snakk om? Tror ikke jeg har det på bilen min ( 78` 1500). Bra at bilen funker bra nå ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 http://img.photobucket.com/albums/v519/Ezbond/DSC00373.jpg og http://img.photobucket.com/albums/v519/Ezbond/DSC00372.jpg ;) Retur og forgasser i topp.. inntak fra pumpe i bånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jaja, nå er jeg lei av at bilen er så bugga hele tiden så jeg har starta total-renovering: Toppakning, innsugs-pakning, regreim, drivreim, oljeskift, kjøleveske-skift Det blir også evnt: Plansliping av topp-blokka med mulig etterfølgende ventil-"rehab".. Vi får se om det duger :) Driver å ser på ekstra bil forresten.. en Opel Vectra 97 1.8l 16v :P Tysker det også :P Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jaja, får håpe dette ordner seg da, om den går fint etter dette kommer den til å være pålitelig en stund framover ;) Opel Vectra er ikke så værst det, bare litt nytt for oss :p Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg