Magisk Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Er litt hypp på de felgene der ja, er det mulig å fjerne VW emblemet som sitter midt i? Og hvor mye kast er det i felgene? Sånn at man må ha ett halvt kilo med lodd for at de skal være i balanse? :) Edit: Er det kameraet som gjør det slik at felgene ser kantkjørte ut allo over eller er de slik? Har du mulighet for å flekke noen bedre bilder der kanskje felgene er vasket? :cool: Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Er litt hypp på de felgene der ja, er det mulig å fjerne VW emblemet som sitter midt i? Og hvor mye kast er det i felgene? Sånn at man må ha ett halvt kilo med lodd for at de skal være i balanse? :) vw merket, er jo bare kapsel, går sikkert ann a ta å pusse vekk.. og lakkere på nytt. jeg er ikke sikker på hvor mye kast det er i dem. Har ikke hatt felgene av dekka. eneste jeg kan si er at jeg hadde ikke noe problem å kjøre med dem, det rister jo litt men ikke noe enormt.. skal heller ikke være så dyrt å få fiksa det. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magisk Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 vw merket, er jo bare kapsel, går sikkert ann a ta å pusse vekk.. og lakkere på nytt. jeg er ikke sikker på hvor mye kast det er i dem. Har ikke hatt felgene av dekka. eneste jeg kan si er at jeg hadde ikke noe problem å kjøre med dem, det rister jo litt men ikke noe enormt.. skal heller ikke være så dyrt å få fiksa det. Skjønner skjønner. Er litt teit å kjøre med VW merke når jeg har en Seat :p Mitt problem er jo bare det at det finnes ingen som retter eller ordner felger med kast i her i nord. Så dette må gjøres i sør. Så det var derfor jeg lurte litt. Sjekk edit på forrige posten min også. Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hei, det var mobilen jeg brukte da jeg tok bilder.. dem ser mye penere ut i real :) skal prøve å få vaska dem og tatt noen bilder jeg :) felgene ligger hos faren min, skal prøve å få tatt en tur dit i morgen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magisk Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hei, det var mobilen jeg brukte da jeg tok bilder.. dem ser mye penere ut i real :) skal prøve å få vaska dem og tatt noen bilder jeg :) felgene ligger hos faren min, skal prøve å få tatt en tur dit i morgen Høres meget bra ut, jeg venter av til i morgen da :) Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Høres meget bra ut, jeg venter av til i morgen da :) jepp :) skl prøve så godt j kan å få dratt meg dit i morra:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 :O damn... 2500kr?? og jeg som nettopp har kjøpt 16" for 4k :| buhu... felga er jo slik jeg har sett på. ble de solgt eller? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 :O damn... 2500kr??og jeg som nettopp har kjøpt 16" for 4k :| buhu... felga er jo slik jeg har sett på. ble de solgt eller? jepp, er en som skal ha dem, men husk det er litt kast i dem, så ville ik ta mer enn 2500 :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 litt kast har jeg alltid hatt på felgene jeg... det kan fint balanseres med mindre det er veldig kast hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hei, jeg har en vento Cl 1.8 1994, og slike felger passer for min bil Dimensjon: 7.0x17 4x100 ET: 38.00 NAVHULL:73, Ville de felgene som du selger passe til min bil? Jeg er interisert i felgene, MEN har penger etter sommerjobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 felgene er desverre solgt, blir sendt til en dude i rogaland i morgen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magisk Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Åh.. Så de ble solgt ja? Jeg som ventet og ventet.. :( Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er ganske like her da, nye riktig nok, men ikke veldig dyre.. http://www.dekk-spesialisten.com/23.html Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Åh.. Så de ble solgt ja? Jeg som ventet og ventet.. :( det er ikke sikkert dem er solgt, sendte mail til han nå om at frakta blir dyrere enn forventet, se om han skal ha det selv om det blir dyrere.. legger inn svar i kveld om dem blir solgt eller ikke Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hva skjedde? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg