Tandstad Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Dei fleste kjenner vel godt til denne, men hovudsakleg er det dette: 12" to spolar 2000 watt peak/1000 watt RMS Ønsker bud på joandre@norpost.net PS: Ingen skambud takk! Rundt 2000,- startar budrunden på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Du som selger en på QXL også eller? Var liksom samme dialekt og salgstekst nesten... :P http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25625876&ListingType=4&ListingSort=2&PageNum=1&Catg=11384&nocount=1 Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hehe, ja det er nok det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Har du to, eller prøver du bare flere steder? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Eg he kun ein, så om nokon er interesserte her så er det berre å sende ein email :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Nei, det kan de faktisk bare drite i! Når noen har bydd på auksjonen din uten minstepris må du selge den der... Og det er det noen som har gjort. Jeg synes lite om selgere som plutselig ikke selger likevel. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg og flere andre har lagt inn bud på den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Nei, det kan de faktisk bare drite i! Når noen har bydd på auksjonen din uten minstepris må du selge den der... Og det er det noen som har gjort. Jeg synes lite om selgere som plutselig ikke selger likevel. Må vel faktisk si at jeg ikke er heelt uenig her.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Nei, det kan de faktisk bare drite i! Når noen har bydd på auksjonen din uten minstepris må du selge den der... Og det er det noen som har gjort. Jeg synes lite om selgere som plutselig ikke selger likevel. Ingen vits i å ta slik på vei. Eg selg til høgstbydande på qxl, så om nokon hadde gitt meg eit bod via epost, skulle eg hjelpe dei å få lagt inn bud på qxl. Vennligst forviss deg om intensjonane til ein selgar før du skjeller han ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg og flere andre har lagt inn bud på den. :D Hehe, og eg som tilbydde deg å kjøpe han tidlegare :) (iform) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe, og eg som tilbydde deg å kjøpe han tidlegare :) (iform) Jeg vet. :D Får se hva den gå for. til for høy pris er jeg ikke interressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg